Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

E-business en e-commerce

Een managementperspectief

Paperback Nederlands 2008 3e druk 9789043013932
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In 'E-business en e-commerce' beschrijft Chaffey zowel beproefde als nieuwe methoden voor effectieve integratie van IT in het bedrijfsleven. Hij behandelt de vraagstukken waarmee managers voor, tijdens en na het implementeren van e-businesstoepassingen te maken krijgen. Het boek koppelt theorie door middel van actuele casestudy's en opdrachten aan de praktijk. Hierdoor wordt de lezer gestimuleerd om kritisch na te denken over de kansen en de risico's van e-business.

Nieuw in deze derde editie is de uitgebreide aandacht voor nieuwe e-businesstechnologieën, online marketingcommunicatietechnieken, de beveiliging van e-business en servicegeoriënteerde architectuur.

E-business en e-commerce is geschreven voor studenten aan hogescholen en universiteiten in Nederland en België die vakken over e-business, e-commerce of e-marketing volgen. Daarnaast is het geschikt voor professionals die zich op dit gebied willen oriënteren.

Er is extra materiaal voor de student verkrijgbaar op de website van de uitgever zoals powerpointpresentaties, weblinks en extra cases.

Specificaties

ISBN13:9789043013932
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:708
Druk:3
Verschijningsdatum:8-7-2008

Lezersrecensies

2.0 van de 5
1 stem
0
0
0
1
0

Over Dave Chaffey

Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited. Hij is verbonden aan de universiteiten van Cranfield en Warwick en aan het Institute of Digitial Marketing. Hij is auteur van enkele marketingbestsellers en wordt gezien als een van de vijftig marketinggoeroes in de wereld.

Andere boeken door Dave Chaffey

Inhoudsopgave

DEEL 1: INTRODUCTIE
1. Introductie van e-business en e-commerce
2. Grondbeginselen van e-commerce
3. De infrastructuur van e-business
4. De digitale omgeving

DEEL 2: STRATEGIE EN TOEPASSINGEN
5. E-business-strategie
6. Supply Chain Management
7. E-procurement
8. E-marketing
9. Customer Relationship Management

DEEL 3: IMPLEMENTATIE
10. Veranderingsmanagement
11. Analyse en ontwerp
12. Implementatie en onderhoud

Literatuur
Woordenlijst
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-business en e-commerce