Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab
U heeft gezocht op 9789043014946. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab
Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab
Patrick de Pelsmacker Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh

Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab

Paperback Nederlands 2019 9789043036368
1 beoordeling
Verkooppositie 5083
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
73,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

In 'Marketingcommunicatie' komen alle elementen van het communicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, tot de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct-marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties kunnen omgaan met aspecten als online branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Ook is er aandacht voor de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen op het gebied van online communicatie.

Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen.

'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 6e editie van 'Marketingcommunicatie' zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals.

In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:
- Interactieve eText
- Toetsvragen
- Begrippentrainer
- Figuren & tabellen
- Verdiepende theorie
- Cases
- Animaties
- Video’s
- Links

Specificaties

ISBN13:9789043036368
Trefwoorden:marketingcommunicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:528
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:6
Verschijningsdatum:9-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. De Pelsmacker heeft uitgebreide ervaring in het doceren van Marketing, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingcommunicatie. Zijn onderzoek richt zich op de effecten van reclame en op consumentengedrag.

Andere boeken door Patrick de Pelsmacker

Bekijk alle boeken

Over Maggie Geuens

Maggie Geuens is professor Marketing aan de Universiteit Gent en op de Vlerick Leuven Gent Management School. Zij heeft uitgebreide ervaring in het doceren van het verband tussen reclame en de effecten daarvan op het gedrag van consumenten. De focus van haar onderzoek zijn consumentengedrag, merk- en reclame effecten. Geuens is ook co-auteur van het boek Marketingmanagement.

Andere boeken door Maggie Geuens

Bekijk alle boeken

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Geïntegreerde communicatie
2. Merkenbeleid
3. Hoe marketingcommunicatie werkt
4. Marketingcommunicatieplanning
5. Reclame
6. Online communicatie
7. Mediaplanning
8. Merkactivatie
9. Direct Marketing
10. Public Relations
11. Sponsoring
12. Meten van campagne-effectiviteit
13. Marketingcommunicatie en ethische kwesties

Begrippenlijst
Noten
Namenindex
Trefwoordenindex

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Marktonderzoek, 5e editie met MyLab
    Patrick de Pelsmacker
    Marktonderzoek, 5e editie met MyLab
    € 63,50
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • The offer you can’t refuse
    Steven Van Belleghem
    The offer you can’t refuse
    € 29,99
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Service Excellence
    Jean-Pierre Thomassen
    Service Excellence
    € 42,95
  • When digital becomes human
    Steven Van Belleghem
    When digital becomes human
    € 29,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab

        Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab
        Patrick de Pelsmacker , Maggie Geuens , Joeri van den Bergh
        /