Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maak je bedrijf meer waard

In zes eenvoudige stappen - bij groei, koop en verkoop

Ingenaaid Nederlands 2008 9789043015851
Voormalig top 100Totaal 104 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

- Wat is mijn bedrijf op dit moment waard?
- Welk (groei)scenario levert het meest op voor mijn bedrijf?
- Op welk moment kan ik mijn onderneming het best verkopen?

Ondernemers en ondernemers in spe worden regelmatig geconfronteerd met dergelijke bedrijfseconomische vraagstukken. Door op het juiste moment de goede stappen te nemen en de valkuilen te vermijden, maakt u de kans aanzienlijk groter dat uw bedrijf straks meer waard is dan nu.

In 'Maak je bedrijf meer waard' wordt stapsgewijs uiteengezet hoe ondernemers het rendement kunnen vergroten van de tijd, energie en liefde die ze in hun bedrijf stoppen.

Annegien Blokpoel is bedrijfseconoom en financieringsexpert. In dit boek maakt zij haar kennis en ervaring vanuit het bankbedrijf, beursgenoteerde bedrijven en het grootbedrijf toegankelijk voor DGA'ers.

'Een goed doortimmerd boek dat op heldere wijze MBA-kennis toegankelijk maakt voor het MKB. Echt iets voor ambitieuze ondernemers.'
- Rick van der Ploeg, Professor of Economics Oxford University
'Ondernemen is niet alleen aanleg, je kunt het wel degelijk ook leren. Regelmatig bijspijkeren is noodzakelijk. Dit boek helpt daar zeker bij.'
- Hans de Boer, ondernemer, investeerder, (president-)commissaris en ex-voorzitter van Koninklijke MKB-Nederland
'Een makkelijk leesbaar en inspirerend boek. Confronterend ook, omdat het meteen duidelijk maakt dat "dingen goed doen" niet hetzelfde is als "de goede dingen doen".'
- Mascha Damen, directeur Communicatiewinkel

Specificaties

ISBN13:9789043015851
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:206
Druk:1
Verschijningsdatum:20-5-2008
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

Maak je bedrijf meer waard!
Ben Kuiken | 19 mei 2008
Ondernemers zijn doeners, geen denkers. Ze beginnen met een idee, voeren dat uit, en als het een goed idee is, verdienen ze er nog geld mee ook en groeit hun bedrijf. Zo simpel kan het zijn. Maar in ieder ondernemersleven komt een moment dat het niet meer zo simpel is. Dan groeit het bedrijf naar een bepaalde omvang en moeten er keuzes worden gemaakt. Gaan we voor verdere groei of blijven we zo groot als we nu zijn? En als we willen groeien, hoe organiseren we dat dan? Hoe maken we ons bedrijf meer waard?
Lees verder

Lezersrecensies

3.7 van de 5
7 stemmen
3
1
1
2
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Waardering voor waardering
2. Waardering in klinkende munt
3. De levenscyclus van bedrijven
4. De valkuil van de ondernemer is de valkuil van de onderneming
5. Investeren om te oogsten
6. De kunst van het loslaten

Bijlagen
Woordenlijst
Aangeraden literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak je bedrijf meer waard