Lees verder
Wij weten meer dan ik
Wat de massa kan betekenen voor uw bedrijf
Paperback Nederlands 2008 9789043016278Samenvatting
Sinds het verschijnen van 'The Wisdom of Crowds' (en voor insiders al wat langer) is het duidelijk dat een collectief vaak meer weet en slimmere oplossingen kan bedenken dan een individu. Zeker in deze tijd van Web 2.0, waarin interactie, kennis delen en co-creatie sleutelwoorden zijn, kan niemand er meer omheen de kennis van allerlei stakeholders, of zelfs van toevallige passanten, serieus te nemen.
Maar hoe pakt u dat nou aan in de praktijk? Hoe bundelt u de kennis die verzameld is in sociale netwerken en allerlei communities? En, ook niet onbelangrijk, hoe zet u die om in klinkende munt?
In dit boek leggen Libert en Spector het uit. En zij niet alleen: geheel in lijn met de inhoud van de boek is die mede tot stand gekomen dankzij de actieve medewerking van een community met enkele duizenden leden. Dit boek biedt u inspiratie en praktische tips om crowdsourcing te laten leiden tot concrete innovatie, het aanboren van nieuwe markten en het verbeteren van uw winstgevendheid.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Toelichting van de auteurs
1 Kijk wat wij kunnen
2 Van R&D naar R&We
3 Hoe kunnen wij onszelf helpen?
4 Klant, verkoop jezelf
5 Laat ons helpen met bouwen
6 Welkom bij de Wereldbank
7 Benoem iedereen tot C-We-O
8 Begin onderop
Nawoord - word lid van de crowd
Namen- en bedrijvenregister
Dankwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan