Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Luisterboek Nieuwe producten bedenken

De effectieve Voort-methode

Audio-cd Nederlands 2008 9789043016377
Niet leverbaar.

Samenvatting

Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een grote uitdaging. Dit luisterboek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. De oplossing is gebaseerd op de VOORT®-methode, een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen.

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom,marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatiestrategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators.

Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!

Bezoektip: Kom vooral ook naar de masterclass 'De Innovatie-expeditie' met Gijs van Wulfen op wo 3 oktober 2012 in Utrecht. Meer informatie over dit middagseminar vindt u hier.

Specificaties

ISBN13:9789043016377
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:60
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2008

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
1
0
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen (1960) is professioneel spreker, auteur en trainer over innovatie en design thinking. Hij werkte als marketeer in de food-industrie en adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon. Eind 2002 startte hij een eigen organisatie die zich richt op het versnellen van innovatie in organisaties. In 2006 kwam zijn eerste boek ‘Nieuwe Producten en Diensten Bedenken’ uit. Hij is de grondlegger van de VOORT innovatiemethode (FORTH innovation method). De VOORT innovatiemethode verdubbelt de effectiviteit van jouw innovatieproces. Gijs helpt organisaties effectief te starten met innovatie en het bedenken van nieuwe producten en diensten. Zijn internationale bestseller ‘The innovation Expedition’ is inmiddels in zes talen verschenen, waaronder Nederlands. Zijn meest recente boek is ‘Het Innovatiedoolhof’ waarin hij vier routes geeft om succesvolle nieuwe business cases op te leveren. Dit boek is uitgeroepen tot 'Managementboek van het Jaar 2017'. Gijs was in 2013 een van de eerste Influencers bij Linkedin en heeft 300.000 volgers. Al vier jaar op een rij is Gijs gekozen in de top 10 van de internationale innovatiebloggers top 40. Gijs is keynote speaker bij verschillende grote internationale evenementen. Zo was hij keynote spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul en bij ‘Product Innovation Berlin’. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten en AIRBUS in Frankrijk. Gijs inspireert mensen als workshopleider of als keynote spreker op (inter)nationale innovatieconferenties of managementbijeenkomsten. De lezingen en workshops van Gijs zijn praktisch, informeel, vol humor en entertainment.

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Inhoudsopgave

track 1 Inleiding
track 2 Hoofdstuk 1 Het lastige begin van innovatie
track 3 Hoofdstuk 2 Echt nieuwe producten zijn schaars
track 4 Hoofdstuk 3 Nieuwe producten zijn noodzakelijk
track 5 Hoofdstuk 4 Tien innovatieremmers
track 6 Hoofdstuk 5 Het lastige begin van het innovatieproces
track 7 Hoofdstuk 6 Succesfactoren voor de 'ideationfase'
track 8 Hoofdstuk 7 Technologiegedreven of niet?
track 9 Hoofdstuk 8 Een goed nieuw productidee
track 10 Hoofdstuk 9 Vijf succesfactoren
track 11 Hoofdstuk 10 VOORT® in vijf stappen
track 12 Hoofdstuk 11 Etappe 1: Vertrekken
track 13 Hoofdstuk 12 Etappe 2: Ontdekken
track 14 Hoofdstuk 13 Etappe 3: Ontwikkelen
track 15 Hoofdstuk 14 Etappe 4: Reflecteren
track 16 Hoofdstuk 15 Etappe 5: Terugkeren
track 17 Hoofdstuk 16 Verschillende rollen in het 'ideationteam'

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Luisterboek Nieuwe producten bedenken