Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het social media modellen boek

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014
Verkooppositie 5503124 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping

Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. 'Het Social Media Modellenboek' brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.

Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen.

Met concrete aanbevelingen en verrijkt met expertmeningen van Bart van der Kooi, die werkzaam is als social media consultant bij strategisch online marketingbureau ClickQ. Hij houdt zich bezig met het inspelen op vraagstukken die bij klanten leven, bedenkt creatieve concepten en adviseert over social media op strategisch, tactisch en operationeel vlak.

Specificaties

ISBN13:9789043030779
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:224
Druk:1
Verschijningsdatum:13-2-2014

Expertrecensies (2)

Review: Het Social Media Modellenboek
Stella Verkroost | 7 mei 2015
Social media hebben de afgelopen jaren flink aan de poten gezaagd van gevestigde marketing en communicatie strategieën. Of je het leuk vindt of niet, als bedrijf moet je een antwoord hebben op de vraag: ‘Hoe gaan we social media in ons marketingbeleid integreren?Lees verder
In Focus: Het social media modellenboek
Justin van Lopik | 27 mei 2014
Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het social media modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
20 stemmen
12
7
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

preview
Preview - Het social media modellenboek
Bart van der Kooi 11 mei 2015 Voor managers is niets is zo waardevol als het realiseren van business impact. Vaak stuiten we nog op het meetbaar maken van de oorzaken van deze impact. Sociale media zijn daar een sprekend voorbeeld van. Bart van der Kooi geeft aanknopingspunten.
in_focus
In Focus: Het social media modellenboek
Justin van Lopik 27 mei 2014 Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het social media modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.
Alle interviews en artikelen (3)

Over Bart van der Kooi

Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Hij werkt vanuit zijn bedrijf Kaiola en houdt zich bezig met trainingen, advisering en uitvoer. Bart heeft een achtergrond in social media, e-mailmarketing, content marketing en Customer Journeys. Hij is auteur, spreker, blogger en geeft workshops over Customer Journeys en social media. Volg Bart van der Kooi op: - twitter.com/aboutbart - www.linkedin.com/in/bvdkooi Links van Bart van der Kooi: - www.kaiola.nl - www.socialmediamodellen.nl

Andere boeken door Bart van der Kooi

Inhoudsopgave

Woord vooraf
Voorwoord
Structuur

-Inleiding
-Social media als fastfood-ontwikkeling
-De verschuiving van de regie
-Volwassenheid & Adoptie
-Social Business Strategy Maturity Matrix
-Social Readiness Model
-Social Organizing Model
-Social Media Maturity Model
-Social Media Strategy Learning Curve
-Modellenmening
-Implementatie & Strategie
-POST Methode
-Social Strategy Model
-Paid, Owned, Earned Media
-Social Media Cycle
-Social Media Fasering Model
-Modellenmening
-Focus & Benadering
-Social Media Ambitie Model
-De Communicatieroos
-Social Media Piramide
-Sociale Media 24/7 Model
-Modellenmening
-Weergave & Doelgroep
-Social Technographics Profile
-Social Technographics Score
-Social Media Engagement Funnel
-The Engagement Pyramid
-Social Media Usage Framework
-Digital Lifestyle Groepen
-Modellenmening
-Meten & ROI
-Vierfasenmodel
-Kaushik’s Social Media Metrics
-ROI Social Media Pyramid
-Social Analytics Framework
-Social Impact Model
-Modellenmening
-Kanalen & Platformen
-Conversation Prism
-Social Media Landscape
-Social Media Map
-Modellenmening
-Modellen in perspectief
-Modellenmelange

Nawoord
Dankwoord
Bronnen
Over de auteur
Index




Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het social media modellen boek