Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Algemeen management Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL
Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL
Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL
Joyce Walstra Joyce Walstra is manager Strategie & Beleid bij het Instituut Service Management, het kennissen expertisecentrum voor toegepaste kennis in Noord-Nederland. Meer over Joyce Walstra
Lees het volledige artikel
Joyce Walstra

Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL

Paperback Nederlands 2017 9789043034975
4 beoordelingen
Verkooppositie 1965
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
48,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.

Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.

De begrijpelijke vorm waarin het boek geschreven is, de mooie, overzichtelijke lay-out en de variatie aan onderwerpen die behandeld worden, zorgen ervoor dat dit een zeer interessant studieboek blijft voor studenten.

Nieuw in deze editie
Deze vierde editie is grondig herzien. Zo is er onder meer een hoofdstuk over Lean toegevoegd. Daarnaast wordt een aantal nieuwe theorieën en inzichten - zoals de customer journey en personas - geïntroduceerd die de dienstverlener helpen een groeiend inzicht in de wensen en behoeften van zijn klant te ontwikkelen, om zo de dienst nóg beter af te stemmen.

Ten slotte zal er bij deze nieuwe editie gebruik worden gemaakt van de digitale leeromgeving Pearson MyLab, waarop meer les- en studiemateriaal staat voor docenten en studenten. Meer informatie over Pearson MyLab is verderop op deze pagina te lezen.

Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening.

Specificaties

ISBN13:9789043034975
Trefwoorden:service, dienstverlening, Operations Management, dienstensector
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:287
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:4
Verschijningsdatum:15-3-2017
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

4.8 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joyce Walstra

Joyce Walstra is manager Strategie & Beleid bij het Instituut Service Management, het kennissen expertisecentrum voor toegepaste kennis in Noord-Nederland. Zij geeft regelmatig lezingen en publiceert artikelen over innoveren voor ondernemers.

Andere boeken door Joyce Walstra

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Deel 1: Inleiding en oriëntatie – basisconcepten van operationeel management
1. Afbakening van het terrein
2. Operations in de dienstverlening: de positie van de klant

Deel 2: Het ontwerpen van diensten
3. Dienstenconcepten
4. Operations procesmatig beschouwd
5. Technologie en dienstenontwerp
6. Belevenismarketing en dienstenontwerp
7. Lay-out en doorstroming
8. Mensen in de operations

Deel 3: De optimale benutting van de productiefactoren
9. Capaciteit en vraag
10. Plannen en organiseren
11. Lean
12. Onderhoud

Deel 4: De ontwikkeling van de operations in de dienstverlening
13. Kwaliteit in diensten
14. Kwaliteitszorg en vernieuwing

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Onderneming en omgeving
    R. Schönendorff
    Onderneming en omgeving
    € 55,95
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 63,95
  • Resultaatgericht Human Resources Management
    Jan-Willem Rengelink
    Resultaatgericht Human Resources Management
    € 71,95
  • De opkomst en ondergang van DSB
    Natasja de Groot
    De opkomst en ondergang van DSB
    € 15,00
  • Strategic Management of Information Systems
    Keri Pearlson
    Strategic Management of Information Systems
    € 57,12
  • Begeleiden van groepen
    Jan Remmerswaal
    Begeleiden van groepen
    € 50,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL

        Operationeel management in de dienstverlening, 4e editie met MyLab NL
        Joyce Walstra
        /