Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Online marketing, de essentie
Online marketing, de essentie
Online marketing, de essentie
Nino Adamo Nino Adamo is werkzaam bij de Hogeschool Arnhem en Nijmegen als docent marketing en daarnaast mede-eigenaar van een aantal online initiatieven (www. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Nino Adamo, Geert Buskes

Online marketing, de essentie

Met MyLab NL toegangscode

Paperback Nederlands 2018 9789043035101
40 beoordelingen
Verkooppositie 439
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
40,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Online marketing, de essentie speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media.

Omdat zowel de strategie achter online marketing als de uitvoering ervan zeer belangrijk zijn, geeft dit studieboek een duidelijk overzicht van strategie tot actieplan. Het boek is daarom verdeeld in vijf delen: Inleiding en trends, Persona's en klantreisonderzoek, Online strategie, Online marketingtacktieken en Actieplan.

Door de praktische aanpak, heldere structuur, duidelijke stappen, behapbare omvang en aantrekkelijke vormgeving is 'Online marketing, de essentie' zeer geschikt voor studenten. Om dit extra kracht bij te zetten, is er een digitale leeromgeving bij het boek.

'Online marketing, de essentie' is geschikt voor studenten van alle opleidingen waar (online) marketing een deel van uitmaakt, zowel in het eerste studiejaar als latere studiejaren. Daarnaast is deze titel geschikt voor iedereen die zich meer wil verdiepen in online marketing.

Specificaties

ISBN13:9789043035101
Trefwoorden:online marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:373
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:1
Verschijningsdatum:11-5-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Online marketing, de essentie - 'Zeer boeiend'
Hanneke Tinor-Centi | 18 juli 2018
Online marketing, de essentie speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Onderwerpen die de revue passeren zijn onder meer: zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media. Omdat zowel de strategie achter online marketing als de uitvoering ervan zeer belangrijk is, geeft dit studieboek een duidelijk overzicht van strategie tot actieplan.Lees verder

Lezersrecensies

2.3 van de 5
40 stemmen
12
0
0
2
26
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Nino Adamo

Nino Adamo is werkzaam bij de Hogeschool Arnhem en Nijmegen als docent marketing en daarnaast mede-eigenaar van een aantal online initiatieven (www.zoekdierenarts.nl en www.thuisvaccinatie.nl). Adamo is ook examinator bij NIMA (e-marketing).

Andere boeken door Nino Adamo

Bekijk alle boeken

Over Geert Buskes

Geert Buskes heeft als zzp’er gewerkt als consultant/trainer/docent en heeft sinds 2006 zijn eigen internetbedrijf (Effecty) gericht op strategisch online advies.

Andere boeken door Geert Buskes

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Deel 1 Inleiding en trends
1. Inleiding in online marketing
2. Trends en ontwikkelingen

Deel 2 Persona's en klantreisonderzoek
3. Persona’s opstellen
4. De klantreis

Deel 3 Online strategie
5. Businessmodel en online verdienmodellen

Deel 4 Online marketingtacktieken
6. Online marketingtactieken
Meer bezoekers en naamsbekendheid
7. Zoekmachinemarketing
8. Social media
9. Display advertising
10. Mobile marketing
11. Viral marketing
12. Affiliate marketing
Hogere conversie
13. Gebruiksvriendelijkheid
14. Conversie-optimalisatie
15. Contentmarketing
Projectmanagement
16. Het belang van techniek
17. Projectmanagement en samenwerking
Meer rendement
18. Statistieken
19. E-mailmarketing

Deel 5 Actieplan
20. Het online marketingplan

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Marketingplan voor ondernemers in het MKB
    Marteyn Roes
    Marketingplan voor ondernemers in het MKB
    € 49,95
  • Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    Christiaan Slierendrecht
    Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    € 21,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,00
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 71,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing, de essentie

        Online marketing, de essentie
        Nino Adamo , Geert Buskes
        /