
Lees verder
Nino Adamo heeft Management en Organisatie gestudeerd aan de Tilburg University met marketing als specialisme.
Meer over de auteursOnline marketing, de essentie speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media.
Omdat zowel de strategie achter online marketing als de uitvoering ervan zeer belangrijk zijn, geeft dit studieboek een duidelijk overzicht van strategie tot actieplan. Het boek is daarom verdeeld in vijf delen: Inleiding en trends, Persona's en klantreisonderzoek, Online strategie, Online marketingtacktieken en Actieplan.
Door de praktische aanpak, heldere structuur, duidelijke stappen, behapbare omvang en aantrekkelijke vormgeving is 'Online marketing, de essentie' zeer geschikt voor studenten. Om dit extra kracht bij te zetten, is er een digitale leeromgeving bij het boek.
'Online marketing, de essentie' is geschikt voor studenten van alle opleidingen waar (online) marketing een deel van uitmaakt, zowel in het eerste studiejaar als latere studiejaren. Daarnaast is deze titel geschikt voor iedereen die zich meer wil verdiepen in online marketing.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books