

Online marketing, de essentie
Met MyLab NL toegangscode
Paperback Nederlands 2018 9789043035101Samenvatting
Online marketing, de essentie speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media.
Omdat zowel de strategie achter online marketing als de uitvoering ervan zeer belangrijk zijn, geeft dit studieboek een duidelijk overzicht van strategie tot actieplan. Het boek is daarom verdeeld in vijf delen: Inleiding en trends, Persona's en klantreisonderzoek, Online strategie, Online marketingtacktieken en Actieplan.
Door de praktische aanpak, heldere structuur, duidelijke stappen, behapbare omvang en aantrekkelijke vormgeving is 'Online marketing, de essentie' zeer geschikt voor studenten. Om dit extra kracht bij te zetten, is er een digitale leeromgeving bij het boek.
'Online marketing, de essentie' is geschikt voor studenten van alle opleidingen waar (online) marketing een deel van uitmaakt, zowel in het eerste studiejaar als latere studiejaren. Daarnaast is deze titel geschikt voor iedereen die zich meer wil verdiepen in online marketing.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Over Nino Adamo
Over Geert Buskes
Inhoudsopgave
1. Inleiding in online marketing
2. Trends en ontwikkelingen
Deel 2 Persona's en klantreisonderzoek
3. Persona’s opstellen
4. De klantreis
Deel 3 Online strategie
5. Businessmodel en online verdienmodellen
Deel 4 Online marketingtacktieken
6. Online marketingtactieken
Meer bezoekers en naamsbekendheid
7. Zoekmachinemarketing
8. Social media
9. Display advertising
10. Mobile marketing
11. Viral marketing
12. Affiliate marketing
Hogere conversie
13. Gebruiksvriendelijkheid
14. Conversie-optimalisatie
15. Contentmarketing
Projectmanagement
16. Het belang van techniek
17. Projectmanagement en samenwerking
Meer rendement
18. Statistieken
19. E-mailmarketing
Deel 5 Actieplan
20. Het online marketingplan
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan