Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verkopen met tegenwind

Paperback Nederlands 2011 9789044615753
Niet leverbaar.

Samenvatting

Wat doe je als de telefoon niet meer uit zichzelf rinkelt en er toch verkocht moet blijven worden? Of als de toegezegde order niet binnenkomt terwijl iedereen erop rekent? Nu de economische tegenwind op volle kracht in ieders gezicht waait, wordt al snel duidelijk of iemand echt kan verkopen.

Frank van Leer beschrijft op een heldere manier hoe vanuit ogenschijnlijk kansloze posities weer nieuwe mogelijkheden gecreëerd kunnen worden. Hij laat zien hoe door prikkelende vragen te stellen aan de top van het bedrijfsleven talloze nieuwe initiatieven kunnen ontstaan, ondanks aanvankelijke tegenwerking.

Tegelijkertijd wordt op zo'n praktische manier uitgelegd welke stappen je moet nemen om op dit niveau te komen dat je de neiging krijgt om tijdens het lezen de telefoon te grijpen. 'Verkopen met tegenwind' is een boek dat zelfs de meest doorgewinterde verkoper inspireert om ervoor te zorgen dat zijn boodschap op een positieve manier achterblijft bij die mensen die besluiten nemen.

Specificaties

ISBN13:9789044615753
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Druk:5
Verschijningsdatum:5-4-2010
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (1)

Rasverkopers
Ben Kuiken | 13 oktober 2010
Verkopers hebben het moeilijk. Potentiële klanten stellen hun orders uit, maar de targets zijn nauwelijks naar beneden bijgesteld. Gelukkig is er voor hen nu het boek Verkopen met tegenwind van verkooptrainer Frank van Leer. In goede tijden kan iedereen verkopen.Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Frank van Leer over verkopen
Ben Kuiken 26 april 2010 ‘Verkopers moeten echt al hun kennis en kunde van stal halen. Het komt weer aan op vakmanschap.’ Daarom schreef Frank van Leer een boek over verkopen in de crisistijden: Verkopen met tegenwind. In een gesprek met M&L pleit hij voor relaties voor de lange termijn, communiceren op het juiste niveau en je netwerk blootleggen.

Over Frank van Leer

Frank van Leer geeft verkoop- en managementtrainingen aan de top van het bedrijfsleven. Hij traint grote groepen en geeft individuele coaching aan managers en directieleden van bedrijven.

Andere boeken door Frank van Leer

Inhoudsopgave

Woord vooraf
Inleiding. Crisis of niet, er moet verkocht worden!

1. Een snel begin is het halve werk
2. Elke business begint met een plan. En dan?
3. Hoe vertel ik het aan mijn vader?
4. De kortste weg naar het doel is geen rechte lijn, maar rechtlijnigheid!
5. Take a look at the safety card. . .
6. Het is niet wat je zegt maar hoe je het zegt
7. De missing link
8. En wat als ze het er nou niet mee eens zijn? Effectieve manieren om met
weerstand om te gaan
9. Netwerken: de eerste stap is de moeilijkste stap
10. Leads, hot leads en andere manieren om van niets tot iets te komen

Bijlagen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen met tegenwind