

Roger Dawson is een van de meest vooraanstaande Amerikaanse deskundigen op het gebied van het onderhandelen en overtuigen.
Meer over Roger DawsonSuccesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers
voor verkopers en vertegenwoordigers
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789044734898Samenvatting
In dit boek vindt u doeltreffende methoden en eenvoudige technieken om het vertrouwen van iedere klant te winnen en elk verkoopsgesprek met succes af te ronden.
Overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers is een inspirerend, makkelijk te lezen boek dat u tientallen beproefde, efficiënte methoden en technieken aan de hand doet die u meteen kunt gebruiken om kopers te overtuigen.
Het boek is opgezet rond vier essentiële thema's:
-Hoe u het overtuigingsspel kunt spelen: de acht magische sleutels die kopers beheersen; de vijftien manieren die ervoor zorgen dat kopers u geloven; hoe u mensen door tijdsdruk kunt laten beslissen; en de acht verbale overredingsmiddelen waarmee u de koper naar uw pijpen laat dansen.
-Hoe u elke koper kunt analyseren: hoe u 'matches' kunt onderscheiden van 'mismatchers'; wat kopers motiveert; en hoe kopers besluiten wat ze willen.
-Hoe u een Power Persuader wordt: hoe u charisma kunt ontwikkelen en de twaalf manieren om charismatisch over te komen op iedereen die u tegenkomt; de geheimen voor het herinneren van namen en gezichten; en een aantal simpele manieren om kopers te overtuigen met behulp van humor.
-Hoe u overtuigingstechnieken kunt leren beheersen: de acht manieren om een boze koper te overtuigen; hoe u geloofwaardigheid kweekt; en de acht redenen waarom kopers zich soms niet blootgeven.
Deze onmisbare schatkamer aan bruikbare ideeën leert u elk geheim, elke truc en strategie die u nodig hebt om kopers zover te krijgen dat ze in u geloven en doen wat u wilt dat ze doen: kopen wat u verkoopt!
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Deel 1: De regels van het verleidingsspel
1. Zes magische sleutels om kopers te beheersen
2. Wees enthousiast over uw product
3. Twaalf magische sleutels voor het kweken
4. Koopbehoefte scheppen door het creëren van een verplichting
5. Hoe schaarste kopers motiveert
6. De transactie met tijdsdruk afsluiten
7. Zen en de kunst van het delen van geheimen
8. De kracht van de associatie: koppel uw overredingsinspanning aan iets goeds
9. De macht van het consequent blijven
10. Klantenbinding: de magische sleutel
11. Verkopen aan een commissie
12. Acht verbale overredingsmiddelen
13. Gekwetstheid, woede, hebzucht en wantrouwen blootleggen en vernietigen
Deel 2: De koper analyseren
14. Matchers versus mismatchers
15. Wat motiveert de koper?
16. Hoe de koper beslist
Deel 3: Hoe u een Power Persuader wordt
17. Charisma ontwikkelen
18. Twaalf regels voor het uitstralen van onweerstaanbaar charisma
19. Hoe u een geweldig gevoel voor humor ontwikkelt
20. U hoeft geen naam meer te vergeten
Deel 4: Het leren van overtuigingstechnieken
21. Een magische overtuigingstechniek
22. Acht manieren om een boze koper te overtuigen
23. De acht redenen waarom kopers zich niet blootgeven
24. Verkoopmanagement en de Power Persuader
Naschrift: Het geheim van overtuigingskracht
Register
Over de schrijver
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan