Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kleine Marketing voor Dummies

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 9789045352251
Verkooppositie 672430 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer!

Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.

Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Specificaties

ISBN13:9789045352251
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:5-3-2016
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Alexander Hiam

Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig populaire boeken over het bedrijfsleven, waaronder Marketing voor Dummies. Hij was professor aan de universiteit van Massachusetts. Tot zijn klantenkring behoren veel bedrijven uit de Fortune 500 en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Andere boeken door Alexander Hiam

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Een goed marketingprogramma maken
2. Een strategie en marketingplan ontwikkelen
3. Je marketingvaardigheden vergroten
4. Reclame maken voor de lol en voor de winst
5. Je webmarketing maximaliseren
6. Krachtige alternatieven vinden voor reclame
7. Een sterk merk voor de juiste prijs
8. Winstgevende distributie- en verkoopstrategieën
9. Tien veel voorkomende marketingfouten

Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kleine Marketing voor Dummies