Perry van Beek is a pioneer in social selling with LinkedIn. He founded Social.ONE and has been assisting companies with LinkedIn marketing, lead generation, and social selling since 2009.
Meer over Perry van BeekLinkedIn Sales Navigator voor Dummies
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 1e druk 9789045357195Samenvatting
De ABC's van sales zijn veranderd. Het is niet langer: A = Always (altijd), B = Be (zijn), C = Closing (afsluiten). De nieuwe manier van verkopen is: Always, Be, Contributing (bijdragen) aan de reis van je koper.
Social selling is een effectieve manier om met je klant in contact te komen en de krachtigste social sellingtool van de wereld voor elke B2B-salesprofessional is LinkedIn Sales Navigator. Het stelt je in staat om toegang te krijgen tot meer leads, meer InMail en gegevens om je inspanningen te volgen.
Met 'LinkedIn Sales Navigator voor Dummies' leer je hoe je effectieve InMail-berichten schrijft en in contact komt met prospects op de succesvolste professionele netwerksite van de wereld. Naast het gebruik van deze functies profiteer je ook van toegang tot volledige profielen buiten je netwerk, advies over hoe je je eigen profiel het beste kunt optimaliseren voor sales opportunity's en nog meer.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Deel 1: Klaar om leads te genereren?
1 Kennismaken met Sales Navigator
2 Je doelgroep bepalen
3 De buyer's journey in kaart brengen
Deel 2: Een database met leads opbouwen
4 Aan de slag met Sales Navigator
5 Leads identificeren
6 Leads en account bewaren
Deel 3 De interactie aangaan
7 Op zoek naar verbinding
8 Een band opbouwen met leads
Deel 4: Van lead tot gewaardeerde relatie
9 Een dagelijkse routine ontwikkelen
10 Werken met app
Deel 5: Het deel van de tientallen
11 Tien tips om beter leads te genereren
12 Tien tips om je account te beheren
13 Tien social-sellingexperts die je zou moeten volgen
14 Tien bronnen voor social selling
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan