Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 60% korting
,

Marketing Metaforia

Wat metaforen onthullen over de onbewuste keuzes van consumenten

Paperback Nederlands 2009 9789047001157
Niet leverbaar.
VOORDEEL - 60% korting

Samenvatting

'Marketing metaforia' biedt nieuwe en essentiële inzichten voor marketeers. Dit boek gaat verder in op de kracht van metaforen uit Zaltmans eerste boek 'Hoe consumenten denken'. De auteurs onthullen zeven primaire symbolen die in ons onderbewustzijn verankerd liggen en in hoge mate bepalen wat we denken en doen: de 'diepe metaforen'. Als u eenmaal weet hoe deze metaforen de psyche van consumenten beïnvloeden, kunt u daar als marketeer uw voordeel mee doen.

Dit boek zal u ervan overtuigen dat alles wat u denkt en doet wordt beïnvloed door uw onderbewustzijn en geeft u tevens toegang tot de diepere lagen van de menselijke psyche. 's Werelds beroemdste organisaties, maar ook kleinere bedrijven, non-profitorganisaties en maatschappelijke instellingen hebben diepe metaforen al succesvol ingezet om hun marketing te verbeteren.

Specificaties

ISBN13:9789047001157
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:207
Druk:1
Verschijningsdatum:3-2-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Gerald Zaltman

Gerald Zaltman is hoogleraar Marketing aan Harvard Business School en lid van het interdisciplinaire Initiatief Geest, Hersenen en Gedrag. Daarnaast is hij medeoprichter van onderzoeks- en adviesbureau Zaltman Associates.

Andere boeken door Gerald Zaltman

Over Lindsay Zaltman

Lindsay H. Zaltman is managing director van Zaltman Associates.

Andere boeken door Lindsay Zaltman

Inhoudsopgave

De geest van de consument blootleggen: inleiding tot diepe metaforen

1. Diepgaand denken
2. De basis van diepe metaforen
3. Balans
4. Transformatie
5. Reizen
6. Container
7. Verbinding
8. Hulpbron
9. Controle
10. Diepe metaforen aan het werk

Noten
Dankbetuiging

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Metaforia