Lees verder
Guy Kawasaki was chief evangelist bij Apple. Vervolgens richtte hij Alltop.com , een 'virtueel tijdschriftenrek',op.
Meer over Guy KawasakiBetovering
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789047004592Samenvatting
'Als Steve Jobs de God van Apple is, dan is Guy Kawasaki toch zeker wel Jezus. Hij bedacht namelijk het concept van het Apple-evangelie'- HP/De Tijd
'Betovering' is in Guy Kawasaki's definitie: het proces waarmee je mensen in vervoering brengt over een product, dienst, organisatie of idee. Zijn ze betoverd, dan komen ze graag bij u terug en bouwen een langdurige relatie met u op waar bedrijf én klant beter van worden.
Marketingexpert Kawasaki (keynote speaker was op Marketing Pioniers 2011) beseft als geen ander dat in deze vluchtige tijden alleen duurzame klantcontacten werkelijke waarde toevoegen. In korte, aansprekende hoofdstukken vertelt hij onder meer hoe u aantrekkelijker en geloofwaardiger kunt worden, hoe u cynisme en verzet aanpakt en hoe u push- en pulltechnieken inzet om iedereen - klant, medewerker, baas - te betoveren.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Guy Kawasaki
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Waarom betovering?
2. Wanneer vinden mensen je aardig?
3. Wanneer vinden mensen je betrouwbaar?
4. De voorbereiding
5. De lancering
6. Hoe overwin je weerstand?
7. Hoe creëer je langdurige betovering?
8. Hoe zet je pushtechnologieën in?
9. Hoe gebruik je pulltechnologieën?
10. Hoe betover je je medewerkers?
11. Hoe betover je je baas
12. Hoe kun je betovering weerstaan?
Conclusie
Beknopte bibliografie
Register
Over het omslag
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan