Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Betovering

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789047004660
Direct te downloaden

Samenvatting

'Als Steve Jobs de God van Apple is, dan is Guy Kawasaki toch zeker wel Jezus. Hij bedacht namelijk het concept van het Apple-evangelie'- HP/De Tijd

'Betovering' is in Guy Kawasaki's definitie: het proces waarmee je mensen in vervoering brengt over een product, dienst, organisatie of idee. Zijn ze betoverd, dan komen ze graag bij u terug en bouwen een langdurige relatie met u op waar bedrijf én klant beter van worden.

Marketingexpert Kawasaki (keynote speaker was op Marketing Pioniers 2011) beseft als geen ander dat in deze vluchtige tijden alleen duurzame klantcontacten werkelijke waarde toevoegen. In korte, aansprekende hoofdstukken vertelt hij onder meer hoe u aantrekkelijker en geloofwaardiger kunt worden, hoe u cynisme en verzet aanpakt en hoe u push- en pulltechnieken inzet om iedereen - klant, medewerker, baas - te betoveren.

Specificaties

ISBN13:9789047004660
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:224
Druk:1
Verschijningsdatum:8-12-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Jan Boerstra | 19 januari 2012
Wie echte en langdurige invloed wil hebben moet anderen niet overtuigen maar betoveren. Maar de kunst van het betoveren is slechts weinigen van nature gegeven. Steve Jobs kon het als geen ander. Voormalig chief evangelist van Apple Guy Kawasaki weet ook wat betoveren is en wil het graag delen.Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (4)

nieuws
Wise Guy
Bertrand Weegenaar 28 maart 2019 Guy Kawasaki behoort tot één van de grootste influencers op sociale media. Hij is tevens investeerder, evangelist van Canva (social media editing tool) en Mercedes-Benz, en auteur van een reeks van marketing- en start-up boeken. Zijn 15de boek inmiddels is Wise Guy. Geen marketingboek, alhoewel Guy uitvoerig praat over zijn saleservaring en zijn leven als brand-evangelist. Geen entrepreneurboek, alhoewel Guy laat doorschemeren nog heel druk te zijn als investeerder en adviseur.
nieuws
Oude boeken in nieuw jasje
Bertrand Weegenaar 24 maart 2015 Een trend of een toevalligheid? Drie zeer succesvolle titels die (ruim) tien jaar geleden hun eerste druk zagen, zijn onlangs heruitgegeven. Scaling up, The art of the Start 2.0, en een herziene druk van Blue Ocean Strategy zouden samen met Lean Startup en Business Model Generatie de complete boekenlijst van start-ups en venture capitalists kunnen vormen.
nieuws
Monster Loyalty
Bertrand Weegenaar 8 mei 2013 Met meer dan 30 miljoen Twitter en Facebook followers heeft Stefani Joanne Angelina Germanotta, alias Lady Gaga, een zeer invloedrijke groep aanhangers gecreëerd. In een tijdspanne van vijf jaar. Lady Gaga (en haar mannelijke evenknie Justin Bieber) gebruiken sociale media optimaal. Hun schare fans is ook goed verdeeld over de hele aarde.
interview
Guy Kawasaki: ‘Glimlach als George Clooney’
Jeroen Ansink 21 oktober 2011 Bedrijven moeten hun klanten niet alleen tevreden stellen maar in verrukking brengen, zegt de Amerikaanse ondernemer, durfinvesteerder en voormalig ‘chief evangelist’ van computerbedrijf Apple Guy Kawasaki in Enchantment dat aanstonds in Nederlandse vertaling verschijnt onder de titel Betovering. Innemendheid, vertrouwenswekkendheid, en een fantastisch product zijn daarbij de sleutelwoorden. ‘Nobodies zijn de nieuwe somebodies.’

Over Guy Kawasaki

Guy Kawasaki was chief evangelist bij Apple. Vervolgens richtte hij Alltop.com , een 'virtueel tijdschriftenrek',op. Hij schreef al negen boeken over marketing, waaronder 'The Art of the Start and Selling the Dream'. Hij studeerde psychologie aan Stanford Universty en heeft een MBA van de Universty of California.

Andere boeken door Guy Kawasaki

Inhoudsopgave

Dankwoord
Inleiding

1. Waarom betovering?
2. Wanneer vinden mensen je aardig?
3. Wanneer vinden mensen je betrouwbaar?
4. De voorbereiding
5. De lancering
6. Hoe overwin je weerstand?
7. Hoe creëer je langdurige betovering?
8. Hoe zet je pushtechnologieën in?
9. Hoe gebruik je pulltechnologieën?
10. Hoe betover je je medewerkers?
11. Hoe betover je je baas
12. Hoe kun je betovering weerstaan?

Conclusie
Beknopte bibliografie
Register
Over het omslag

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Betovering