Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verkocht!

Over beinvloeden, overtuigen en verleiden

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789047005896
Verkooppositie 95518 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Een cabaretier op het podium, freelancers die hengelen naar een opdracht, docenten die een leerling bij de les willen houden - iedereen verkoopt iets. Het is voor sommigen een vies woord, maar dat komt volgens Daniel Pink doordat het beeld dat we erbij hebben achterhaald is: 'verkopen' is tegenwoordig veel meer 'overtuigen, enthousiasmeren, meekrijgen'. Daarmee is verkopen iets van iedereen geworden.

De drie essentiële vaardigheden voor dit 'nieuwe verkopen' zijn empathie (begrijpen wat de ander echt nodig heeft), weerbaarheid (omgaan met afwijzing) en helderheid (probleemdefinitie wordt belangrijker dan probleemoplossing). De kunst van improvisatie blijkt daarvoor een van de belangrijkste technieken te zijn.

Ook in dit boek weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. 'Verkocht!' zal bij iedereen die zijn overtuigingskracht wil versterken onvermoede talenten aanboren.

Specificaties

ISBN13:9789047005896
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:2-5-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (3)

Renze Klamer | 27 oktober 2016
Afgelopen week kwam op de bestuursvergadering van onze coöperatie het onderwerp weer eens langs. Hoe moet het met de verkopen. De meeste leden van het bestuur klaagden steen en been over het feit dat alle klanten altijd alles voor niks of in ieder geval voor heel weinig wilden.Lees verder
Daniëlle de Jonge | 19 februari 2014
Deze zomer las ik Verkocht! Van Daniël Pink. Deze auteur heeft al eerder laten zien dat hij geweldige boeken schrijft, en ook dit nieuwe exemplaar kan direct in de rij ‘must haves’ voor iedere ondernemer of salesprofessional die zichzelf serieus neemt.Lees verder
Carla Verwijs | 22 augustus 2013
Daniel Pink is bekend van de boeken 'Drive' en 'Een compleet nieuw brein' en als ex-speechschrijver van Al Gore. Met zijn vlotte schrijfstijl weet Pink hoe hij de aandacht vast kan houden. In zijn nieuwste boek 'Verkocht!', betoogt hij dat we bijna allemaal verkopers zijn.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (5)

nieuws
Timing in je leven
Bertrand Weegenaar 29 maart 2018 Daniel Pink behoort wel tot één van de meest gelezen managementauteurs. Zijn boeken als Verkocht en Drive hebben een groot publiek bereikt. De formule is helder: één duidelijk thema, (semi) wetenschappelijke artikelen, en een reeks aan handzame tips. Deze kunnen direct worden toegepast. En nog vlot en leesbaar geschreven. In die formule is ook zijn recentste boek Het juiste moment (‘De wetenschap achter timing’) opgebouwd.
nieuws
Daniel Pink: Iedereen is een verkoper
Hugo-Jan Ruts 12 april 2013 Een HR en Flex-strategie ontwikkelen in turbulente, onzekere, complexe en dubbelzinnige tijden. Dat is het onderwerp van de Human Capital Summit in Orlando. Drie dagen met een overvol programma, georganiseerd door het Human Capital Institute.
interview
Daniel Pink: ‘We zijn allemaal verkopers geworden’
Jeroen Ansink 4 april 2013 Het beeld van de leurende verkoper die met geniepige trucs zijn producten aan de man brengt, is achterhaald, zegt de Amerikaanse managementdenker Daniel Pink in Verkocht. Technologische ontwikkelingen en een onstuimig ondernemingsklimaat hebben de basisprincipes van sales fundamenteel veranderd. ‘Verkopers zijn er niet meer om problemen op te lossen, maar om ze te vinden.’
nieuws
Nieuwe boeken (1): de breinmode duurt voort
Hans van der Klis 1 maart 2013 Aangejaagd door het succes van Ons feilbare denken van Daniel Kahneman en Wij zijn ons brein van Dick Swaab verschijnt er dit voorjaar ook weer een stapel managementboeken die de werking van het brein en het onbewuste als onderwerp heeft. De kunst van het verleiden van klanten én medewerkers: de neurowetenschap is er nog lang niet klaar mee.
nieuws
Verkopen is menselijk
Bertrand Weegenaar 28 januari 2013 Succesauteur Daniel Pink heeft zich na succesvolle titels als Drive en Een compleet nieuw brein verdiept in de wereld van verkopen en overtuigen. En dat heeft geresulteerd in To Sell Is Human.
Alle interviews en artikelen (5)

Over Daniel Pink

Daniel H. Pink is bestsellerauteur en geeft les over economische hervormingen en het veranderende arbeidsklimaat aan organisaties en universiteiten over de hele wereld. Hij heeft in Tokyo de manga-industrie bestudeerd. Pink wordt beschouwd als een van de origineelste denkers over organisatie, management, leiderschap en 'psychologie op de werkvloer'.

Andere boeken door Daniel Pink

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: Wedergeboorte van de verkoper
1. Iedereen is tegenwoordig verkoper
2. Ondernemerschap, flexibiliteit en Ed-Med
3. Van caveat emptor naar caveat venditor

Deel 2: Hoe te zijn
4. Afstemming (attunement)
5. Persoonlijk drijfvermogen (buoyancy)
6. Helderheid (clarity)

Deel 3: Wat te doen
7. Pitchen
8. Improviseren
9. Dienen

Dankwoord
Noten
Register

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkocht!