Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Management zoals het bedoeld is

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789047006787
Verkooppositie 1617112 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Voor ondernemingen is het van levensbelang te zoeken naar wat hen anders maakt dan anderen. Alleen als u weet waar uw kracht ligt, hebt u op langere termijn bestaansrecht. Maar als u al weet wat uw 'organisatie-dna' is, hoe Brengt u dat dan in de praktijk?

In 'Management zoals het bedoeld is' stelt Wessel Berkman dat veel kapitaal verspild wordt doordat bedrijven zich niet bewust zijn van hun unieke kenmerken. Erger nog: in economisch zwaar weer worden die als eerste wegbezuinigd. Dan gaat het niet alleen om omzet en goodwill, maar ook om gemiste ontwikkelkansen en afnemende medewerkers betrokkenheid.

Berkman laat zien hoe u als manager het organisatie-dna kunt activeren en in klinkende munt om kunt zetten. Hij wijst onder meer op de gevaren van uniforme trainingen, Six Sigma, Lean, flexibele schillen en het nieuwe werken. Daarnaast helpt hij u een 'trusted advisor' van uw klant te worden en stuurt hij u en passant naar meer controle over de omzet.

Specificaties

ISBN13:9789047006787
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:13-12-2013
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

Management zoals het bedoeld is
Ronald Buitenhuis | 22 januari 2014
Elk bedrijf is ooit gestart vanuit een ambitie en soms zelfs vanuit een droom. De droom om de beste te worden in de sector. Volgens Wessel Berkman is bij veel organisaties die ambitie verdwenen. In Management zoals het bedoeld is beschrijft Berkman de knelpunten binnen bedrijven en geeft hij pragmatische oplossingen.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Management zoals het bedoeld is