

Islamic branding
Het Mekka van kansen
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 9789047006855Samenvatting
Marketing en communicatie gericht op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna twee miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld is jonger dan vijfentwintig jaar. Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende.
Abdelaziz Aouragh weet als geen ander hoe je deze zeer vooruitstrevende doelgroep kunt aanspreken. Zijn bodycare-merk El Asira is een schoolvoorbeeld van islamic branding en werd wereldwijd opgepikt als trendsetter.
Dit boek laat zien welke grote kansen bedrijven laten liggen. Het legt uit hoe marketeers en ondernemers deze doelgroep voor zich kunnen winnen en hoeveel raakvlakken er zijn tussen bestaande producten en de islamitische wereld.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Interviews en artikelen (1)
Over Abdelaziz Aouragh
Inhoudsopgave
El Asira, een wereldwijde trendsetter
Islamic branding is...
-Loskomen van clichés
-Sensueel
-Integer en zuiver
-Vrouwvriendelijk
-Jong en voor de lange termijn
-Universeel en internationaal
-Participeren
-Een verrassing voor moslims
-Je eigen verhaal vertellen
Nawoord
Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan