Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
E-Books Reclame en verkoop De commerciële revolutie
De commerciële revolutie
De commerciële revolutie
Wessel Berkman Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Meer over Wessel Berkman
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Digitaal best wel aanwezig Bertrand Weegenaar 11 december 2017 Een zeer dominant thema dit leesjaar is de aanwezigheid van digitaal. ‘Harde’ digitale boeken over blockchain, Internet of Things en robots, communicatiegericht zoals sociale media en in de vorm van trendboeken en aanleiding voor verandermanagement. Lees het volledige artikel
E-book
Wessel Berkman

De commerciële revolutie

Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 9789047010142
10
Voormalig #2Totaal 5 dagen
Verkooppositie 5517446 dagen in de top 100
Gebonden | NL € 25,00 E-book | NL € 14,99
Direct te downloaden
14,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou.

De 5 fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn:
1. Klant Succes Portfolio - Met de inrichting van de KSP weet je concreet welke klantdromen je faciliteert, hoe je nieuwe businessmodel er uitziet en is je WHY duidelijk
2. Social Selling nieuwe klanten - data gebruiken om je potentiele klanten beter te leren kennen en echt verrassen op hun latente behoeften
3. Salesart-Experience - klantdroom denken - samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en persoonlijke dromen
4. Social Selling- huidige klanten - data gebruiken om je huidige klanten verder uit te dagen en ze blijvend te verrassen op hun latente behoeften
5. Fan4Fan Excellence - je klant is de nieuwe verkoper die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt

Als je dit boek hebt gelezen, kun je niet meer ontkennen dat je weet wat je moet doen om je organisatie significant te laten groeien. Join the revolution!

Specificaties

ISBN13:9789047010142
Trefwoorden:Exponentiële organisatie, verkoopproces, CaaS (Commerce As A Service)
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:29-3-2017
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

De commerciële revolutie - Een goede start
Daniëlle de Jonge | 22 mei 2017
De klanten van tegenwoordig zijn veeleisender dan ooit als het gaat om verwachtingen van service en een passend aanbod. Een verkoopproces inrichten zonder op tal van manieren gebruik te maken van internet is ondenkbaar. Met de millennials is er een gigantische groep kopers op de markt gekomen die u als bedrijf graag wilt verleiden zaken met u te doen.Lees verder
De commerciële revolutie - Van een lineair naar een exponentieel groeimodel
Sjors van Leeuwen | 16 mei 2017
De ontwikkelingen van de laatste jaren hebben grote invloed op het inkoop- en verkoopproces van bedrijven. Om te kunnen overleven moeten bedrijven hun commerciële proces volledig op de schop nemen. Hoogste tijd voor een boek over De commerciële revolutie.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Digitaal best wel aanwezig
Bertrand Weegenaar 11 december 2017 Een zeer dominant thema dit leesjaar is de aanwezigheid van digitaal. ‘Harde’ digitale boeken over blockchain, Internet of Things en robots, communicatie gericht zoals sociale media en in de vorm van trendboeken en aanleiding voor verandermanagement.
Artikel lezen
interview
Wessel Berkman: ‘Het is de hoogste tijd voor de commerciële revolutie’
Cor Hospes 27 maart 2017 In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric. En daarin spelen social selling, het opbouwen van een fanbase en experience marketing de hoofdrol. Een gesprek met Chief Organic Growth en bestsellerauteur Wessel Berkman: ‘Het is de hoogste tijd voor de commerciële revolutie.’
Artikel lezen
preview
De commerciële revolutie
Wessel Berkman 16 maart 2017 De commerciële revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die hij ingrijpt op je (commerciele)processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Aan deze veranderingen liggen de volgende ontwikkelingen in de maatschappij ten grondslag:

1. Klanten gebruiken massaal internet tijdens hun zoektocht naar oplossingen, met name bij de start maar ook gedurende het verdere proces. Het aankoopproces is daardoor fundamenteel veranderd vergeleken met vroeger. De juiste verkopende partij zoeken en vinden en daar een connectie mee leggen is al begonnen zonder dat de traditionele verkoper het weet.
2. Via internet is een veel groter en internationaler aanbod beschikbaar gekomen dan vroeger. Met name goederen, maar ook diensten kunnen vanuit vrijwel elk land worden geleverd. Nieuwe aanbieders zijn sneller zichtbaar op de markt en kunnen oude partijen sneller ‘inhalen’. Het vergelijken van verschillende partijen is ook makkelijker geworden.
3. Klanten zijn veeleisender geworden, verwachten meer resultaat en een betere service dan vroeger. Wie met totaaloplossingen komt, heeft een belangrijke voorsprong.
4. De klant heeft een stem: wie niet goed levert of als organisatie of persoon onbetrouwbaar is, houdt het niet lang vol. Anderzijds: ook positieve uitingen zijn zichtbaarder. De kracht van social media maakt dat positieve uitingen voor meer nieuwe kopers zorgen.
5. Er is een nieuwe generatie klanten: de millennials. Zij hebben de bovenstaande punten van nature in hun beslissingsproces opgenomen. Binnen vijf jaar vormen de millennials meer dan 75 procent van je kopers! Zij doen het grootste deel van het koopproces digitaal.
6. Door de beschikbaarheid van data, nieuwe communicatietechnieken en de creativiteit die daarmee samenhangt, is een volledig nieuwe kijk op salesgesprekken mogelijk. De old school gesprekken die velen nog dagelijks voeren, zijn een gepasseerd station.
7. Social media hebben een compleet nieuwe manier van communiceren met de klant mogelijk gemaakt: niet alleen verkopers, maar ook marketeers en alle andere afdelingen zijn nu onderdeel van het verkoopproces.
8. Inleiding: De Commerciële Revolutie

Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...

  • Sales!
    Wessel Berkman
    Sales!
    € 9,99
  • De commerciële revolutie
    Wessel Berkman
    De commerciële revolutie
    € 25,00
  • Sales! (Engels)
    Wessel Berkman
    Sales! (Engels)
    € 14,95
  • De kracht van social selling
    Wessel Berkman
    De kracht van social selling
    € 16,99
  • Sales vanuit je Hart
    Richard van Kray
    Sales vanuit je Hart
    € 20,00
  • Praktisch sales- en accountmanagement
    Robin van der Werf
    Praktisch sales- en accountmanagement
    € 61,75

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De commerciële revolutie

        De commerciële revolutie
        Wessel Berkman
        /