Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De smid, de geit en de Koning

Gebonden Nederlands 2019
Verkooppositie 6069
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Er was eens een ondernemer die z’n eigen zaak startte. De volgende ochtend stroomden de klanten vanzelf toe. Rijen dik stonden ze. Zonder dat hij één klap moest uitvoeren. En hij ondernam nog lang en gelukkig. Einde.

Bullshit! De realiteit is een pak minder sprookjesachtig. Ondernemen is keihard werken en als je het verkeerd aanpakt, verkoop je geen sikkepit. Maar hoe krijg je klanten dan zover om met jou in zee te gaan? Eigenlijk moet je maar drie zaken weten. Welke? Dat lees je in het grappigste managementboek van het jaar. Mét een verhaal én heerlijk helder advies om je nog lang, gelukkig en succesvol te laten ondernemen. En da’s geen sprookje.

Specificaties

ISBN13:9789048635627
Rubriek:Marketing
Trefwoorden:marketing, sales, sprookjes
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:120
Druk:1
Verschijningsdatum:24-10-2019

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Hans Clijsters

Hans Clijsters is Industrieel Ingenieur en combineerde zijn job met twee business-opleidingen: postgraduate in Business Administration bij de KU Leuven en de jaaropleiding B2B Sales & Marketing bij de Vlerick Business School. Hij specialiseerde zich later verder in Industriële Marketing bij Insead. In zijn rol als Accountmanager werkte Hans eerst in de vliegtuigbouw en later in de energiesector. Sinds enkele jaren is Hans een serie ondernemer en keynote speaker. Hans heeft een vrouw, twee dochters en houdt van experimenteren in de keuken.

Andere boeken door Hans Clijsters

Inhoudsopgave

1. “Een pad begint met de eerste persoon die het bewandelt.”

2. “Stop met verkopen. Start met helpen.” (André de appel)

Bouwsteen 1. Value: verhoog de waarde van je product of dienst.

3. “Stop met verkopen. Start met het bouwen van vertrouwen.” (Tim de wolf)

Bouwsteen 2. Creëer vertrouwen in je persoon met de trust-formule.

4. “Verleid met emotie, stel gerust met ratio.” (Omar de piloot)

Bouwsteen 3. Risks minimaliseren. Verkoopkansen maximaliseren.

5. “Seal the deal.” (Johan de smid)

Samengevat

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De smid, de geit en de Koning