Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Innocent

Hoe je van 100% fruit een merk maakt

Ingenaaid Nederlands 2010 1e druk 9789049103293
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

innocent is een bedrijf dat er bijna niet was geweest

Maar ondanks alle afwijzingen van banken en investeerders is de omzet van dit drankjesbedrijf in slechts tien jaar van nul naar £100 miljoen gegroeid. Dit boek, geschreven door de oprichters, gaat over het woordje 'nee', en hoe dat toch 'ja' werd. Of zoals ze zelf zeggen:
'Dit is een boek voor iedereen die voor zichzelf wil beginnen, die een frisse blik op zakendoen kan gebruiken of die te horen krijgt dat zijn/haar idee niet uitvoerbaar is. We helpen je graag om die sceptici hun ongelijk te bewijzen.'

Specificaties

ISBN13:9789049103293
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:192
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (2)

recensie
Innocent
Peter Vermeulen | 8 juni 2011
Wilt u een eigen zaak beginnen en vooral voor honderd procent zuiver zakendoen? Maar vreest u een businessplan te hebben dat niet rendabel en dus realiseerbaar is? Dan geeft 'Innocent' u een blik achter de schermen van een bijzonder succes dat ook onuitvoerbaar leek. Hierdoor is het een ideaal boek voor iedereen die voor zichzelf wil beginnen.
Lees verder
recensie
Innocent
Paul Hassels Mönning | 19 augustus 2010
'Dit is een boek voor iedereen die voor zichzelf wil beginnen, die een frisse blik op zakendoen kan gebruiken of die te horen krijgt dat zijn/haar idee niet uitvoerbaar is.' Zo kondigen de auteurs Richard Reed en Dan Germain, de medeoprichters van smoothiesfabrikant 'Innocent' hun gelijknamige boek aan. 'Innocent - Hoe je van 100% fruit een merk maakt' vertelt 'the corporate story' achter dit succesvolle bedrijf en bovendien de belangrijkste lessen voor (door)startende ondernemers. Dit inspirerende boek lees je door de informele schrijfstijl en diverse foto's en illustraties in een middagje uit.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1. Waar gaat het om?
2. Begin klein, maar begin vooral
3. Ga door met doorgaan
4. Weet wat je belangrijk vindt
5. Het draait allemaal om de mensen
6. Dat noemen wij dus marketing
7. Let op details
8. Gedraag je
9. Open je ogen, je oren en jezelf

Een innocent-tijdbalk

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Innocent