Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De beleveniseconomie
U heeft gezocht op 9789052613253. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
De beleveniseconomie
De beleveniseconomie
Joseph Pine B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Joseph Pine, James Gilmore

De beleveniseconomie

Paperback Nederlands 2012 9789052619279
15 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 2165574 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
30,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op?

Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk. Inmiddels is 'De beleveniseconomie' een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regisseren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.

In deze volledig herziene editie laten de auteurs zien wat we in de 21ste eeuw van de beleveniseconomie kunnen verwachten. Zo doet de digitale belevenis haar intrede en blijkt dat tijd, als valuta van de belevenis, een lucratief begrip kan zijn. Naast de ontelbare actuele en inspirerende Amerikaanse én Nederlandse voorbeelden, zoals de Heineken Experience, Keukenhof en Achmea biedt het boek een aantal nieuwe modellen en verfrissende inzichten die de lezer klaarstomen voor de 21ste eeuw.

Specificaties

ISBN13:9789052619279
Trefwoorden:marketing, dienstverlening, producteigenschappen, beleveniseconomie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:319
Uitgever:Academic Service
Druk:2
Verschijningsdatum:20-3-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Hans Strikwerda | 11 mei 2000
Zo op het eerste gezicht, afgaande op de titel, gaat het hier om het zoveelste hype-boek, zeker als in de ondertitel ook nog eens wordt gesuggereerd dat elk ondernemen een toneelspel is. In de originele, Amerikaanse, editie stond er nog een tweede ondertitel: 'Goods & services are no longer enough'.Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
15 stemmen
7
5
1
1
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joseph Pine

B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door Joseph Pine

Bekijk alle boeken

Over James Gilmore

James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door James Gilmore

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Woord vooraf bij deze derde herziene uitgave: Goederen en diensten volstaan niet langer

Vooruitblik:Gaat u mee?
1. Welkom in de beleveniseconomie
2. Mise-en-scène
3. The show must go on
4. Als je het doet moet je het goed doen
5. Geef het publiek wat het echt wil

Pauze: Een verfrissende belevenis
6. Werk is theater
7. Goed in je rol zitten
8. Speel nu jouw rol
9. De klant is het product
10. Vind jouw eigen rol in de wereld

Toegift: Einde, podium gereed

Noten
Dankbetuigingen
Over de auteurs
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • How customers Think
    Gerald Zaltman
    How customers Think
    € 36,09
  • Infinite Possibility
    Joseph Pine
    Infinite Possibility
    € 29,06
  • The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
    Matt Watkinson
    The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
    € 28,59
  • Basisboek Sales
    Robin van der Werf
    Basisboek Sales
    € 59,95
  • The Experience Economy, Updated Edition
    Joseph Pine
    The Experience Economy, Updated Edition
    € 31,88
  • Markets of One
    James Gilmore
    Markets of One
    € 34,68

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De beleveniseconomie

        De beleveniseconomie
        Joseph Pine , James Gilmore
        /