Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Opmerkelijke ik

Van leuk talent naar personal brand

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789052618418
Verkooppositie 321663 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Daarom is het belangrijker dan ooit om juist nú te laten zien wat u écht kunt en waard bent. Maar hoe zet u uw vaardigheden om in opmerkelijk succes? Hoe wordt u van leuk talent een sterke personal brand? Door een bescheiden merk ik te ontwikkelen tot een opmerkelijke ik!

Dit boek laat zien hoe u uzelf als onderscheidend merk én persoonlijkheid kunt ontwikkelen door uw unieke combinatie van talenten, kennis en ervaringen te vertalen in krachtige ambities en zichtbaar succes. Aan de hand van het acceleratormodel leert u in 5 versnellingen (acceptatie - ambitie - authenticiteit - attentie - autonomie) hoe u uzelf als personal brand op de kaart zet.

Daarnaast biedt 'Opmerkelijke ik' de complete psychologie van personal branding. Aan de hand van psychologische technieken en oefeningen leert u onder andere uw omgeving, uw werk en uw geluk op positieve wijze te beïnvloeden als opmerkelijke personal brand. Dit draagt bij aan alles wat werken echt leuk maakt: uitdaging, erkenning, persoonlijke groei, verantwoordelijkheid en faire competitie. Dus hoe opmerkelijk wil u worden?

Specificaties

ISBN13:9789052618418
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Druk:1
Verschijningsdatum:10-3-2011
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (2)

Autonomie in vijf stappen
Pierre de Winter | 20 juli 2011
Adviseur, coach en presentator Cees Harmsen houdt zich al jaren bezig met personal branding. In 2008 publiceerde hij het boek This is your wake-up call, maar al in 2001 verscheen zijn eerste boek, ‘Een zee van tijd’, waarin hij de lezer probeerde te verleiden tot een proactieve levenshouding.Lees verder
Robert Haringsma | 24 juni 2011
Personal branding heeft in Nederland enigszins een slechte naam. Het wordt geassocieerd met dikdoenerij, spierballenvertoon en andere 'Amerikaanse' praktijken. In 'Opmerkelijke ik' legt Cees Harmsen uit dat veel van die vooroordelen niet noodzakelijkerwijs waar zijn.Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
8 stemmen
6
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

podcast
Cees Harmsen over personal branding
Pierre de Winter 16 augustus 2011 ‘Bekendheid bij de doelgroep waarbij je bekend wilt zijn.’ Dat is voor Cees Harmsen de kern van personal branding. In Opmerkelijke ik gaat hij in op de psychologische kant ervan. Wat wil ik, wat zijn mijn waarden in het leven? Belangrijke vragen, want autonomie is het doel.
interview
Cees Harmsen: ‘Zorg dat je zichtbaar bent’
Pierre de Winter 24 juni 2011 In het boek Opmerkelijke ik probeert Cees Harmsen de Nederlander te leren zichzelf beter te verkopen, door zich met name op de psychologie van personal branding te richten. ‘Het zou mooi zijn als mensen zichzelf meer als autonome professional gaan zien.’
Alle interviews en artikelen (2)

Over Cees Harmsen

Cees Harmsen is specialist in oprechte personal branding. Hij begeleidt professionals en bedrijven bij het neerzetten van prestaties die tot de verbeelding spreken en veel gewenste waardering oogsten. Met zijn aanpak en ideeën neemt hij professionals mee op de weg van vriendelijk maar vervangbaar, naar de vanzelfsprekende keuze voor het invullen van interessante opdrachten en het oplossen van lastige problemen. De achtergrond van Cees Harmsen ligt in de positieve psychologie, die hij combineert met ruim 25 jaar internationale ervaring als spreker, trainer en coach. Hij is eigenaar van de netwerkorganisatie Mindsetter.

Andere boeken door Cees Harmsen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Opmerkelijke ik