Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 64% korting

Het einde van de concurrentie

Gebonden Nederlands 1997 9789055940899
Verkooppositie 6075
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
27,50
9,95
VOORDEEL - 64% korting

Samenvatting

De concurrentie zoals wij die kennen heeft afgedaan. Managers die deze realiteit niet onder ogen willen zien brengen hun onderneming ernstig in gevaar. In dit baanbrekende werk maakt James Moore duidelijk dat voor een groot aantal ondernemingen de toekomst al is begonnen. Concurrentie tussen ondernemingen is niet meer gericht op productsuperioriteit en ook niet op beheersing van de markt. Vanaf heden gaat het om de algehele zeggenschap over het systeem. Om elk misverstand te voorkomen: de concurrentie in het bedrijfsleven is nog nooit zo intensief geweest als tegenwoordig. Ze speelt zich nu echter op een hoger niveau af, de snelheid en de zaken die op het spel staan nemen exponentieel toe en de strategische keuzemogelijkheden zij nog nooit zo divers geweest.

Specificaties

ISBN13:9789055940899
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:304
Uitgever:Scriptum

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord

Dankbetuigingen

1. Waaraan ondernemingen ten gronde gaan
2. Een ecologische metafoor
3. Toonaangevende zakelijke ecosystemen
4. De diverse fasen van een zakelijk ecosysteem
5. Co-evolutie en auto's: de gang van zaken in diverse stadia
6. Stadium I: het terrein van de mogelijkheden
7. Stadium II: de revolutie grijpt om zich heen
8. Nog meer stadium II: de verdediging van de revolutie
9. Stadium III: het rode koningin effect
10. Stadium IV: vernieuwen of uitsterven
11. De paradox van het machteloze activisme

Noten
Register

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het einde van de concurrentie