Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online marketing

Strategie en tactiek

Gebonden Nederlands 2011 9789055947027
Voormalig top 100Totaal 108 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

Het boek 'Online marketing' helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing (hyves, twitter, youtube enz.), affiliate marketing, email marketing, widgets, winvertising, crossmedia marketing en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komt uitgebreid aan de orde.

Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketing strategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.

Specificaties

ISBN13:9789055947027
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:198
Uitgever:Scriptum
Druk:2
Verschijningsdatum:1-3-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Online marketing
Eric van Arendonk | 26 april 2010
Het boek 'Online marketing' van Jeroen Betrams heeft als ondertitel; 'Strategie en tactiek'. Dit oogt aardig compleet en ik moet zeggen dat ik na het lezen van dit boek alleen maar kan concluderen dat tactiek sterker vertegenwoordigd is dan strategie. Het boek is zeker aan te merken als een overzichtelijk werk op het gebied van online marketing.
Lees verder
Online marketing
Eric van Arendonk | 26 april 2010
Het boek 'Online marketing' van Jeroen Betrams heeft als ondertitel; 'Strategie en tactiek'. Dit oogt aardig compleet en ik moet zeggen dat ik na het lezen van dit boek alleen maar kan concluderen dat tactiek sterker vertegenwoordigd is dan strategie. Het boek is zeker aan te merken als een overzichtelijk werk op het gebied van online marketing.
Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
27 stemmen
12
8
6
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Jeroen Bertrams: ‘Door kennisgebrek weten marketeers vaak niet wat ze doen’
Linda Huijsmans 31 maart 2010 Hyves, facebook, google, RSS, crowdsurfing of advergaming. Voor een gemiddelde marketeer zouden deze termen geen geheimen meer mogen hebben. Maar voor de meesten zijn ze dat nog lang niet. Voor hen schreef Jeroen Bertrams het boek Online marketing.
interview
Jeroen Bertrams geeft tips om beter te presteren
Annegreet van Bergen 23 augustus 2006 In ‘Op naar de Top’ van kennismanagementexpert en coach Jeroen Bertrams staan geen hypes, maar de fijne kneepjes van het vak. Die inzichten wijken niet wezenlijk af van wat goede managers al decennia lang doen.

Over Jeroen Bertrams

Jeroen Bertrams (1974) startte zijn carrière als marketing adviseur bij VODW Marketing. In 2000 werd hij internetondernemer. Hij stond aan de basis van twee sites die in korte tijd doordrongen tot de top honderd websites van Nederland. Sinds de verkoop van deze sites legt hij zich toe op het adviseren van ondernemingen op het gebied van online marketing en internetstrategie. Hij schreef de afgelopen jaren drie succesvolle managementboeken, waaronder het zeer goed ontvangen boek Op naar de top. Als expert is hij regelmatig te gast bij onder meer BNR, Nova en Netwerk.

Andere boeken door Jeroen Bertrams

Inhoudsopgave

Deel 1 Online marketing stappenplan en gouden regels

1 Waarom online marketing?
2 Online marketingstrategie
3 Zelf doen of via een bureau?
4 Stappenplan voor online marketingcampagnes
5 Gouden regels voor online marketing

Deel 2 Afrekenmodellen en uitingen

6 Afrekenmodellen
7 Uitingen

Deel 3 Vormen van online marketing

8 Zoekmachinemarketing en -optimalisatie
9 Social media marketing
10 Weblog marketing
11 Corporate blogging
12 Twitter marketing
13 Affiliate marketing
14 E-mail marketing
15 Viral marketing
16 Rss marketing
17 Gadgets, widgets en apps
18 Winvertising & freevertising
19 Barters en samenwerking
20 Crossmedia marketing
21 Advergaming
22 Mobile marketing
23 Free publicity
24 Co-creatie, co-design, crowdsourcing en reviews
25 Feedback marketing

Deel 4 Conversie en online reputatie

26 Meten
27 Conversie
28 Online reputatiemanagement

Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing