

Ward Rennen is adviseur op het gebied van stadsmarketing. Hij is verbonden aan de Amsterdam School of Cultural Analysis en mede-oprichter van the Graduate Journal of Social Science.
Meer over Ward RennenCityevents
Place Selling in a Media Age
Paperback Engels 2007 1e druk 9789056294946Samenvatting
Europese gemeenten doen steeds meer om hun stad te promoten. Slogans, reclamecampagnes en grootschalige stadsevenementen moeten er voor zorgen dat meer mensen de weg naar hun stad te vinden. In CityEvents, place selling in a Media Age onderzoekt Ward Rennen hoe Europese steden zich in de twintigste eeuw internationaal hebben geprofileerd door gaststad te zijn voor internationale evenementen als de Olympische Spelen. Rennen beschrijft de geschiedenis van stadsmarketing op basis van een evenement en laat tegelijkertijd zien hoe gaststeden deze zogehete CityEvents aangrijpen om zichzelf te (her)programmeren. Hij doet dit aan de hand van praktijkvoorbeelden in Amsterdam, Berlijn en Helsinki.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan