Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
VOORDEEL - 58% korting

Wat management werkelijk is

Hoe het werkt en waarom het iedereen aangaat

Ingenaaid Nederlands 2003 9789058713230
Verkooppositie 999999918 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar
VOORDEEL - 58% korting

Samenvatting

Waarom heeft een manager zowel een ondernemingsmodel als een strategie nodig? Waarom is waarde creëren een krachtig principe van modern management? Het antwoord op deze en vele andere vragen vindt u in de managementbijbel 'Wat management werkelijk is'.

De meeste managementboeken prediken een bepaalde formule of principe. Joan Magretta geeft in haar boek daarentegen een gefundeerde, realistische en complete visie op het beste dat gepubliceerd is over management. Magretta maakt gebruik van hedendaagse en historische voorbeelden om de belangrijkste aspecten van management aan te geven; waarde creëren, het ondernemingsmodel, concurrerende strategie en het organisatorische ontwerp. Ook laat zij zien hoe managementprincipes van een commerciële organisatie ook in een niet-commerciële organisatie kunnen -en moeten- worden toegepast.

Specificaties

ISBN13:9789058713230
Trefwoorden:management
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:230
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Inleiding: De algemene discipline

Deel 1 - Ontwerp: waarom en hoe mensen samenwerken

1. Waarde creëren: van buiten naar binnen
2. Ondernemingsmodellen: van inzicht naar ondernemen
3. Strategie: de logica van superieure prestaties
4. Organisaties: waar trekken we de grens

Deel 2 - Uitvoering: in de praktijk

5. De realiteit: welke cijfers zijn belangrijk en waarom?
6. De echte resultaten: doelstellingen en maatstaven
7. Op de toekomst gokken: innovatie en onzekerheid
8. Resultaat boeken: eerst oriënteren
9. Mensen managen: welke waarden zijn belangrijk en waarom

Nawoord

Bibliografie

Trefwoorden

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wat management werkelijk is