Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Werk en loopbaan Personal Branding in Turbulente Tijden
Personal Branding in Turbulente Tijden
Personal Branding in Turbulente Tijden
Cees Harmsen Cees Harmsen is specialist in oprechte personal branding. Hij begeleidt professionals en bedrijven bij het neerzetten van prestaties die tot de verbeelding spreken en veel gewenste waardering oogsten. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Cees Harmsen, Rolf Rosenmöller

Personal Branding in Turbulente Tijden

Uniek profileren, buitengewoon presteren

Paperback Nederlands 2013 9789058717894
10 beoordelingen
Verkooppositie 1586320 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
20,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een 'brand' wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.

Dit is de herziene editie van 'This is your wake-up call'.

Specificaties

ISBN13:9789058717894
Trefwoorden:marketing, acquisitie, personal branding
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:184
Uitgever:Uitgeverij Thema
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2013
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan

Lezersrecensies

4.2 van de 5
10 stemmen
6
2
0
2
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cees Harmsen

Cees Harmsen is specialist in oprechte personal branding. Hij begeleidt professionals en bedrijven bij het neerzetten van prestaties die tot de verbeelding spreken en veel gewenste waardering oogsten. Met zijn aanpak en ideeën neemt hij professionals mee op de weg van vriendelijk maar vervangbaar, naar de vanzelfsprekende keuze voor het invullen van interessante opdrachten en het oplossen van lastige problemen. De achtergrond van Cees Harmsen ligt in de positieve psychologie, die hij combineert met ruim 25 jaar internationale ervaring als spreker, trainer en coach. Hij is eigenaar van de netwerkorganisatie Mindsetter.

Andere boeken door Cees Harmsen

Bekijk alle boeken

Over Rolf Rosenmöller

Rolf Rosenmöller is adviseur en trainer in leiderschapsontwikkeling en teamfunctioneren. Hij heeft gestudeerd aan de London School of Foreign Trade en vervulde verschillende managementfuncties. Op dit moment is hij directeur van Itasc Nederland.

Andere boeken door Rolf Rosenmöller

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: De noodzaak van personal branding in een veranderende wereld
1. Een revolutie op de werkplek
2. Tien hardnekkige misverstanden over loopbaanontwikkeling
3. Personal branding: Uniek profileren, buitengewoon presteren
4. Een psychologische kijk op personal branding
5. Projectleider van je personal brand
6. Brandmatching tussen de professional en de organisatie

Deel 2: Ideeen en oefeningen om jezelf als personal brand te presenteren
7. Beelden van personal branding

Noten
Literatuur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Personal branding
    Stef Verbeeck
    Personal branding
    € 9,99
  • Jobmarketing 3.0: Werkboek
    Aaltje Vincent
    Jobmarketing 3.0: Werkboek
    € 38,95
  • Houd je feedback!
    Evert Hatzmann
    Houd je feedback!
    € 20,00
  • Stratego voor vrouwen
    Monic Bührs
    Stratego voor vrouwen
    € 34,00
  • Assessment doen - nieuwe editie
    Bas Kok
    Assessment doen - nieuwe editie
    € 11,99
  • Een werkweek van 4 uur
    Timothy Ferriss
    Een werkweek van 4 uur
    € 15,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Personal Branding in Turbulente Tijden

        Personal Branding in Turbulente Tijden
        Cees Harmsen , Rolf Rosenmöller
        /