Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789058757890. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.

Handboek commerciële vaardigheden

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak

Paperback Nederlands 2024 3e druk 9789024457854
Verkooppositie 1441Hoogste positie: 680
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Handboek Commerciële Vaardigheden – 3e editie

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen!

Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoon, op papier, via sociale media en aan tafel bij de klant. In ‘Handboek commerciële vaardigheden’ worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken. De theorie in het boek wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases.

In deze geheel herziene derde editie is een nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethiek. Daarnaast is er nieuwe informatie over de blend tussen online en real life salesgesprekken, en over het opbouwen van relaties met klanten in een blended setting.

Op het online platform Boom Academie vind je de theorie uit dit boek, afgewisseld met video’s, vragen en toetsen. Dit helpt je om de kennis goed te verwerken en toe te passen. In het voortgangsoverzicht zie je je resultaten. Ga naar boomstudent.nl om jouw toegang te activeren.

Dit vlot en toegankelijk geschreven boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie.

Stefan Renkema is als hoofddocent Sales verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, waar hij onder andere lesgeeft in de Masteropleiding Business Sales. Daarnaast is hij directeur opleidingen bij Business Sales Academy in Zwolle en medeoprichter van het trainingsplatform tafelgasten.com. Eerder werkte hij in het (internationale) bedrijfsleven als senior accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

Specificaties

ISBN13:9789024457854
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:352
Uitgever:Boom
Druk:3
Verschijningsdatum:25-7-2024
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Stefan Renkema

Stefan Renkema is sinds 2006 als hoofddocent Sales & Marketing verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en doceert zowel in het bachelor als postbachelor onderwijs. In 2014 studeerde hij cum laude af in de richting Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij schreef voor Boom Hoger Onderwijs ook de uitgave Inleiding marketing.

Andere boeken door Stefan Renkema

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek commerciële vaardigheden