

Dr. Ir. Ellen de Lange-Ros is businesscoach voor zzp'ers en auteur van meerdere boeken voor professionals, waaronder 'De 5 groeifasen voor zzp'ers' uit de 'Gids voor de begaafde zzp'er'.
Ellen combineert haar wetenschappelijke achtergrond in de Technische Bedrijfskunde en haar ervaring in de corporate wereld met jarenlange praktijkervaring als ondernemer en coach van slimme en creatieve zzp’ers
Meer over Ellen de Lange-RosDe kracht van een klacht
Zo gaat jouw organistie op een positieve manier om met klachten en realiseer je professioneel klachtenmanagement
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789059725041Samenvatting
Waar gehakt wordt, vallen spaanders en in elke organisatie worden fouten gemaakt. Ook in uw organisatie gaat wel eens wat mis en zijn er klanten met klachten. Maar hoe gaat u op een positieve manier om met klagende klanten, zodat ze u niet voorgoed de rug toekeren?
Juist bij problemen heeft u de kans om te laten zien wat u in huis hebt en kunt u een klant voorgoed aan u binden. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel heel belangrijk. 'De kracht van een klacht' inspireert u in een aantal korte columns hoe u op een positieve manier omgaat met klagende klanten en hoe u klachtenmanagement professioneel oppakt.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan