Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kracht van een klacht

Zo gaat jouw organistie op een positieve manier om met klachten en realiseer je professioneel klachtenmanagement

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789059725041
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Waar gehakt wordt, vallen spaanders en in elke organisatie worden fouten gemaakt. Ook in uw organisatie gaat wel eens wat mis en zijn er klanten met klachten. Maar hoe gaat u op een positieve manier om met klagende klanten, zodat ze u niet voorgoed de rug toekeren?

Juist bij problemen heeft u de kans om te laten zien wat u in huis hebt en kunt u een klant voorgoed aan u binden. Dat is niet altijd makkelijk, maar wel heel belangrijk. 'De kracht van een klacht' inspireert u in een aantal korte columns hoe u op een positieve manier omgaat met klagende klanten en hoe u klachtenmanagement professioneel oppakt.

Specificaties

ISBN13:9789059725041
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:4
Druk:1
Verschijningsdatum:1-3-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

5.0 van de 5
3 stemmen
3
0
0
0
0

Over Ellen de Lange-Ros

Dr. Ir. Ellen de Lange-Ros is businesscoach voor zzp'ers en auteur van meerdere boeken voor professionals, waaronder 'De 5 groeifasen voor zzp'ers'. Ellen combineert haar wetenschappelijke achtergrond in de Technische Bedrijfskunde en haar ervaring in de corporate wereld met jarenlange praktijkervaring als ondernemer en coach van slimme en creatieve zzp’ers. Ze heeft gewerkt met architecten, coaches, kunstenaars, marketeers, IT-professionals, interim-professionals en vele andere begaafde zzp’ers. Ze schreef de serie 'Een zaak van' met businessromans over fans vinden voor je werk, eigen producten ontwikkelen, zacht werken, geld & mindset en nog veel meer. Ellen is eveneens auteur van de serie 'Gids voor de begaafde zzp'er', voor slimme, creatieve en bijzonder begaafde zelfstandigen, of voor mensen die vaak met zulke mensen werken.

Andere boeken door Ellen de Lange-Ros

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van een klacht