Peter Kweekel heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur.
Meer over Peter KweekelWaarom klanten wel!! bij mij kopen
Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789066657229Samenvatting
Herkent u dit? U zit bij een klant en het gesprek loopt niet. U weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. U bent veel meer aan het woord dan de klant. U ervaart veel weerstand bij de klant. Uw klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweegt u een ander vak te kiezen… Dan is het maar goed dat u dit boek heeft gekocht!
Dit boek gaat u helpen u betere vragen te stellen, waardoor u en uw klant op dezelfde golflengte komen. Dit boek leert u om snel het probleem van de klant, waarvoor u een oplossing biedt, helder te krijgen. U leert om vertrouwen bij uw klant te wekken, waardoor hij geneigd is u meer opdrachten te gunnen. U leert om met weerstanden om te gaan door de klant beter te adviseren.
Kortom, 'Waarom klanten wel!! bij mij kopen' zorgt ervoor dat u een succesvol verkoper wordt en meer rendement haalt uit uw verkoopgesprekken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Wat is verkopen eigenlijk?
2. Fasen in het verkoopgesprek
3. Voorbereiding
4. Eerste indruk en vertrouwen wekken
5. Bepaling van de expliciete behoeftes
6. Veel gemaakte fouten bij het toepassen van de vragentechniek
7. Aanbod en argumentatie neerleggen
8. Omgaan met tegenwerpingen
9. De aarzelingfase en de aansluiting
10. Uitkomst van het gesprek en conclusies
Over de trainingen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan