Erwin Mense heeft meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van sales en marketing. Door zijn functie is hij dagelijks betrokken bij diverse beurzen en het organiseren van beurzen.
Meer over Erwin MenseP.I.N.O-vangers
Op een slimme manier naar de beurs
Paperback Nederlands 2009 9789066744028 1e drukSamenvatting
Dit boekje is een positieve uitzondering op de bestaande lectuur over beurzen. Geen zinloze informatie over de juiste plek of de indeling van de stand of de hectiek rond de organisatie, maar over hoe u op een ontzettend slimme manier geld kunt verdienen mét maar ook dóór een beurs.
Meer dan 75% van alle bedrijven in Nederland geeft te veel geld uit bij deelname aan een beurs. De oorzaak? Er wordt niet of te weinig vooruitgedacht.
Dit boek beschrijft een aantal logische stappen; de juiste keuze van de beurs, de selectie van de doelgroep, de uitnodiging, nabel-acties, beursontvangst en de opvolging. Daarnaast krijgen de ontvangst van bekende relaties én het vangen van de P.I.N.O's extra aandacht.
P.I.N.O staat voor een Potentieel Interessant Nieuw Object:
- lopen altijd in de gang;
- zijn ontzettend schuw;
- zijn talrijk;
- kunnen gevaarlijk zijn, omdat zij wellicht uw concurrenten zijn.
Oftewel uw suspects en prospects.
Door de jaren heen is de P.I.N.O-methode steeds verbeterd en aangepast om het rendement van een beurs te verhogen. De methode is de afgelopen jaren binnen verschillende bedrijfstakken getest. De ervaringen en resultaten zijn in deze methode verwerkt, welke u kunt aanpassen en combineren met uw eigen ideeën en beursmethoden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. De P.I.N.O-methode
3. Beurskeuze
4. Voorbereiding
5. Het beursspel
6. Rendable
7. Beursafhandeling
8. Slotwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan