Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 45% korting

Lastige verkopers managen

Paperback Nederlands 2006 9789074864855
Voormalig top 10039 dagen in de Top 100
Niet leverbaar.
VOORDEEL - 45% korting

Samenvatting

Als sales manager hebt u onder meer de taak om uw verkoper(s) te ondersteunen en succesvol te laten zijn, want als zij succesvol zijn, dan bent u dat ook. De rode draad in dit boek is hoe een sales manager kan of moet handelen als hij te maken heeft met een 'lastige verkoper' in het team.

Het voornaamste is te weten hoe te reageren op persoonlijke eigenschappen en gedragingen van de lastige verkoper. Van belang daarbij is uw eigen 'gebruiksaanwijzing' goed te kennen zodat u op de juiste wijze in kunt spelen op datgene wat het lastig maakt. Gebleken is namelijk dat u het meest over uzelf leert van mensen waar u een hekel aan hebt. Waar u allergisch voor bent bij een ander, is vaak een overdaad aan goed gedrag waar u zelf behoefte aan hebt. Hoe u hiermee omgaat, leest u in dit boek.

In dit boek komen ook elf sales managers aan het woord, dit vergroot de herkenbaarheid en toepasbaarheid voor u als lezer. Echter, u krijgt niet alles op een presenteerblaadje aangereikt. In dit boek zitten diverse opdrachten die u kunt uitvoeren en die aanzetten tot denken en handelen.

Specificaties

ISBN13:9789074864855
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:108
Druk:1
Verschijningsdatum:2-11-2006
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Verschijningsdata

De verschijningsfrequentie en verschijningsdata zijn nog niet bekend

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
1
0
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is "Verkopen is mensenwerk". Dit laat hij ondernemers en verkopers ook ervaren: met aanstekelijk enthousiasme een écht contact en chemie bij een ander laten ontstaan. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales gewerkt te hebben, richtte hij in 2002 Vendicum op. Jan-Willem traint en verzorgt vele workshops, presentaties en lezingen die de deelnemers nieuwe opdrachten en klanten bezorgen. Dit is zijn elfde boek en hij heeft meer dan tweehonderd artikelen geschreven. Ook is hij regelmatig dagvoorzitter.

Andere boeken door Jan-Willem Seip

Inhoudsopgave

De kaders van dit Sales Memo
Voorwoord

1. Over lastige verkopers
2. Interventies
3. Veranderen in de praktijk
4. De salesmanager aan het woord
5. Als niets helpt

Literatuur
Over de auteur
Notities
Sales Memo's

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lastige verkopers managen