Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Succesvolle Telemarketing

Voor iedereen die de telefoon als marktbewerkingsinstrument hanteert

Ingenaaid Nederlands 2000 9789076051093
Niet leverbaar.

Samenvatting

Gezien de enorme werkgelegenheidspotentie, is professionalisering van kennis en vaardigheden van medewerkers in de telebusiness-branche erg belangrijk. Gedegen opleiding en training vergen investeringen, het ontwikkelen van goede basismaterialen eveneens. 'Succesvolle Telemarketing' was in 1996 de eerste complete leermethode in Nederland op het niveau van telemarketeers en helpdeskmedewerkers. Bewerking van de bestseller, geschikt voor de eerstkomende jaren in het nieuwe millennium. Deze betaalbare en professionele methode, bestaande uit een geïntegreerd leer- en werkboek, is geïllustreerd met praktijkvoorbeelden en biedt een handleiding voor iedereen die regelmatig de telefoon als marktbewerkinginstrument hanteert. Met dit boek geeft Hanny J.H.L. Philipse de aanzet tot verdergaande kwaliteitsverhoging. Een goede stap in de richting van professionele groei van de toekomst.

Specificaties

ISBN13:9789076051093
Trefwoorden:telemarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:303
Verschijningsdatum:9-6-2000
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Inleiding
Leerboek - Algemeen

1. Het ontstaan van telefonische marketing
2. Wat ga je als telemarketeer allemaal voor leuke dingen doen?
3. Gedragsregels telefonische marketing
4. De telefoon als communicatiemiddel

Theorie

5. Communicatietechnieken (1)
6. Communicatietechnieken (2)
7. Verkooptechnieken
8. Het zakelijke besluitvormingsproces

Praktijk

9. Draaiboek voor telefonische actie: wat heb je nodig?
10. Hoe krijg ik 'juiste persoon' aan de telefoon!
11. Het telefoonscript, de bezwarenargumentatie en Q&A
12. Data, verrijking en onderhoud/administratie
13. Do's and don'ts

Tools

14. Simpele software
15. Telecommunicatiemiddelen
16. Eisen werkomgeving
17. De sollicitatieprocedure

Werkboek

Opdrachten Hoofdstukken 1 t/m 11

Uitwerkingen Hoofdstukken 1 t/m 10

Bijlagen

I. Telefoonalfabet
II. Titulatuur
III. Checklists
IV. Aanbevolen literatuur

Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Succesvolle Telemarketing