Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Overtuigend & Interactief Schrijven - 3e herziene en geactualiseerde druk

Professioneel schrijven & beoordelen van tekst

Paperback Nederlands 2011 9789076051277
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

'Overtuigend & Interactief Schrijven' is een boek over professioneel offline en online communiceren. Overtuigend en interactief. Ongeacht via welk medium u wilt communiceren, u wil dat er met die informatie iets wordt gedaan. Dat uw communicatie effect heeft. Dat er gereageerd wordt, op wat voor manier dan ook.

Wilt u:
Uw respons verbeteren?
Meer clicks? Meer bezoekers op uw website?
Nieuwsbrieven die worden gelezen?
Offertes die worden getekend?

Dan is dit boek voor u. Boordevol praktische tips.

Na de bestseller 'Verbeter uw direct-mailbrieven' is het een logisch vervolg van Wim van der Mark en Rob Woelinga waardoor u ook in de digitale wereld respons genereert.

Specificaties

ISBN13:9789076051277
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:124
Druk:3
Verschijningsdatum:19-3-2011
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

4.4 van de 5
5 stemmen
3
1
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wim van der Mark

Wim van der Mark (1954) raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij organiseerde in die periode seminars met prof. Siegfried Vögele. Het was Vögele die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Sindsdien is hij schrijftrainer met geen ander doel dan de resultaten van klanten te verbeteren met tekst. Hij gaf ruim 2.500 trainingen en schreef drie bestsellers over tekst, waarvan in totaal 23.000 exemplaren over de toonbank gingen.

Andere boeken door Wim van der Mark

Inhoudsopgave

Ten geleide

Voorwoord

1. Inleiding
2. Succesvoorwaarden
3. Voor wie schrijf je?
4. Lezersvragen
5. Kijk- en leesgedrag
6. Wat zet mensen aan tot lezen?
7. Schrijven voor mailings
8. Schrijven van webteksten
9. Schrijven om gevonden te worden
10. Schrijven van e-mailings
11. Schrijven van advertenties
12. Schrijven van persberichten
13. Schrijven van offertes
14. Schrijven van internetadvertenties
15. Tekst fijnslijpen: verbeteren en meer overtuigingskracht geven

Checklist om je tekst snel en effectief te verbeteren

Over de auteurs

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Overtuigend & Interactief Schrijven - 3e herziene en geactualiseerde druk