Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Guerrilla marketing

Voor startende ondernemers

Paperback Nederlands 2008 9789077564011
Niet leverbaar.

Samenvatting

Hoe kleiner uw bedrijf, des te gemakkelijker zijn de tactieken van guerrilla marketing toepasbaar. Guerrilla betekent immers 'kleine oorlog', verdedigende oorlog tegen indringers. Een klein bedrijf is flexibeler en kan sneller reageren. Voorwaarde voor succes is natuurlijk wel dat u een goed product verkoopt. Bij guerrilla marketing zijn snelheid en flexibiliteit heel belangrijk. U bepaalt zelf de regels. Bevallen ze u niet meer? Dan breekt u ze en maakt u gewoon nieuwe!

Specificaties

ISBN13:9789077564011
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:76
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Peter Vermeulen | 2 juli 2008
Frans van Daelen beoogt met 'Guerrilla marketing', voor de (startende) ondernemer', een complete cursus te schrijven voor het kleine bedrijf. 'Guerrilla' betekent volgens Wikipedia: oorlogje (een verkleinvorm van guerra wat oorlog betekent). 'Een guerrilla is gericht op het verzwakken van de tegenstander, niet op het veroveren van gebied.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Het marketingplan
2. Wenken voor een succesvolle mailing
3. Maak een persbericht
4. Ontwikkel een nieuwsbrief
5. Personeelsadvertentie
6. Maak een karakterschets van uw bedrijf
7. Vijf taalvalkuilen
8. Vijfentwintig tips om in de krant te komen
9. Perfect notuleren
10. Tien wellevende slotzinnen
11. Doe maar duur
12. Welzijnsroomklopper
13. Auteursrecht
14. Nuttige nummers

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Guerrilla marketing