Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Alle 13 goed!

De beste online marketing tools!

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011
Verkooppositie 1818171 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Virals, bloggen, podcasts: kost het u ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke moet u inzetten om uw producten en diensten te promoten? Marketingexpert Cor Hospes dook in de virtuele marketingwereld en beschrijft in 'Alle 13 goed!' de beste tools en de beste aanpak voor online marketingsucces!

Specificaties

ISBN13:9789077881712
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:17-2-2011

Expertrecensies (4)

Martin van der Sluis | 16 mei 2013
Marketeers zijn schijters. Omdat ze bang zijn voor internet. En dus doen ze maar wat online. Het liefst het oude, vertrouwde spelletje. Zenden. Geen permissie, maar interruptie. 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend.' Zo, binnen zonder kloppen. In your face.Lees verder
Maria Genova | 1 december 2009
Een schreeuwerige felgele boekomslag met maar liefst twee uitroeptekens. Op deze manier probeert schrijver Cor Hospes de aandacht te trekken voor online marketingtools. En met succes, want dit druk opgemaakte boek 'Alle 13 goed! De beste online marketingtools!Lees verder
Kees Groeneveld | 9 november 2009
Marketing is een leuk vak. Het gaat bij marketing niet zozeer om het kennen van de rijtjes als de 6 p's enzovoorts, maar het gaat om creativiteit: Hoe breng ik mijn produkt- en dienstenportfolio onder de aandacht bij mijn doelgroep op een wijze die leidt tot relatiebinding en omzet- en afzetvergroting.Lees verder
Push!
Pierre de Winter | 29 mei 2009
Online is de toekomst, maar marketeers hebben daar nog altijd niets van begrepen. Liever dan zich te bekwamen in het online in gesprek raken met hun klant, vallen ze die nog maar es lastig met een peperdure commercial of een abri-poster. ‘Push’ in plaats van ‘pull’.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.5 van de 5
13 stemmen
8
3
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

podcast
Cor Hospes over online marketing
Pierre de Winter 12 augustus 2009 ‘Ik wil online, maar waaróm wil ik eigenlijk online?’ In Alle 13 goed! geeft Cor Hospes tools voor het efficiënt inzetten van online marketing. Hoe staat het ervoor met online marketing in Nederland en waarom grijpen marketeers niet in wanneer ze ontevreden zijn over hun website? M&L sprak met Hospes over personal branding, reclame, angst en onkunde.
nieuws
De voorjaarsworp (IV): marketing en duurzaamheid
Hans van der Klis 30 januari 2009 In dit vierde deel van de serie over de boeken die dit voorjaar verschijnen, richten we ons op de toekomst. De marketeers hebben hun hoop gevestigd op titels als Alle 13 goed of De 13 gouden wetten van recessiemarketing. De voorvechters van duurzaamheid zijn wat serieuzer en zinspelen op een noodzakelijke ommekeer. Een keuze uit de boeken die de komende maanden verschijnen op het gebied van marketing, innovatie en duurzaamheid.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Cor Hospes

Cor Hospes is creatief directeur van het bureau Merkjournalisten, dat merken en mensen helpt beter te worden in het vertellen van goede verhalen. Cor schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. Hij is een internationaal vermaard spreker. Cor was ruim 20 jaar zelfstandig journalist en copywriter. Hij schrijft regelmatig voor Frankwatching en andere (internationale) blogs. Ook adviseerde hij tal van bedrijven, multinationals, organisaties en (overheids)instanties.

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

Inleiding

Tool 1 Creating value
Tool 2 Brand utility
Tool 3 Targeting
Tool 4 Zoekmachinemarketing
Tool 5 Seeding
Tool 6 Sociale netwerken
Tool 7 Social advertising
Tool 8 Interactie
Tool 9 Meten
Tool 10 Empowering
Tool 11 Crowdsourcing en cocreatie
Tool 12 Momentum maken
Tool 13 Microbloggen

Uitleiding
Dank en zo
Links
Algemeen

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Alle 13 goed!