Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Alle 13 goed!

De beste online marketing tools!

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789077881712
Direct te downloaden

Samenvatting

Virals, bloggen, podcasts: kost het u ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke moet u inzetten om uw producten en diensten te promoten? Marketingexpert Cor Hospes dook in de virtuele marketingwereld en beschrijft in 'Alle 13 goed!' de beste tools en de beste aanpak voor online marketingsucces!

Specificaties

ISBN13:9789077881712
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:17-2-2011
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Alle 13 goed!
Martin van der Sluis | 16 mei 2013
Marketeers zijn schijters. Omdat ze bang zijn voor internet. En dus doen ze maar wat online. Het liefst het oude, vertrouwde spelletje. Zenden. Geen permissie, maar interruptie. 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend.'
Lees verder
Alle 13 goed!
Maria Genova | 1 december 2009
Een schreeuwerige felgele boekomslag met maar liefst twee uitroeptekens. Op deze manier probeert schrijver Cor Hospes de aandacht te trekken voor online marketingtools. En met succes, want dit druk opgemaakte boek 'Alle 13 goed! De beste online marketingtools!' valt zeker op. De inhoud is gelukkig zakelijker van toon.
Lees verder
Alle 13 goed!
Kees Groeneveld | 9 november 2009
Marketing is een leuk vak. Het gaat bij marketing niet zozeer om het kennen van de rijtjes als de 6 p's enzovoorts, maar het gaat om creativiteit: Hoe breng ik mijn produkt- en dienstenportfolio onder de aandacht bij mijn doelgroep op een wijze die leidt tot relatiebinding en omzet- en afzetvergroting.
Lees verder
Push!
Pierre de Winter | 29 mei 2009
Online is de toekomst, maar marketeers hebben daar nog altijd niets van begrepen. Liever dan zich te bekwamen in het online in gesprek raken met hun klant, vallen ze die nog maar es lastig met een peperdure commercial of een abri-poster. ‘Push’ in plaats van ‘pull’. Cor Hospes wil marketeers van hun internetangst afhelpen met een informatief en lekker geschreven boek: Alle 13 goed!
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
13 stemmen
8
3
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cor Hospes

Cor Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over (guerrilla)marketing. Na een afgeronde hbo- en universitaire studie werkte hij jarenlang als zelfstandig journalist voor de belangrijkste kranten en (vak)tijdschriften van ons land. Met name op het gebied van communicatie, marketing en management en lifestyle (culinair, reizen en design).

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

Inleiding

Tool 1 Creating value
Tool 2 Brand utility
Tool 3 Targeting
Tool 4 Zoekmachinemarketing
Tool 5 Seeding
Tool 6 Sociale netwerken
Tool 7 Social advertising
Tool 8 Interactie
Tool 9 Meten
Tool 10 Empowering
Tool 11 Crowdsourcing en cocreatie
Tool 12 Momentum maken
Tool 13 Microbloggen

Uitleiding
Dank en zo
Links
Algemeen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Alle 13 goed!