Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hoe pak je een oen zijn poen?

De psychologie van het overtuigen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789077881743
Verkooppositie 819015 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe kunt u mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet u de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vindt u het antwoord in dit boek. 'Hoe pak je een oen zijn poen' bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe u mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Het wordt tijd dat we er eerlijk over uitkomen: marketing is een bewuste vorm van manipulatie!

Specificaties

ISBN13:9789077881743
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:144
Druk:1
Verschijningsdatum:17-2-2011

Expertrecensies (1)

Michel Hoetmer | 26 juni 2009
Toen iemand mij attendeerde op het boekje 'Hoe pak je een oen zijn poen' was ik meteen verkocht. De titel is prachtig gekozen, prikkelend en uitdagend. De omslag van het boekje wordt opgesierd met een leuke cartoon. Kortom: een snedige verpakking van een al even aardige boodschap.Lees verder

Lezersrecensies

3.9 van de 5
13 stemmen
4
6
1
2
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Leo Pot

Leo Pot is succesvol manager en cultuurondernemer. Eerder schreef hij de enthousiast ontvangen managementboeken 'Hoe pak je een oen zijn poen?' over het gebruik van psychologie in marketing en sales en 'Hoe krijg je altijd gelijk?' met 49 psychologische inzichten (die je misschien toch maar niet moet gebruiken…).

Andere boeken door Leo Pot

Inhoudsopgave

Voorwoord

Deel 1 Erst kommt das Fressen...
Welke pijnstillers geef jij aan je klanten?
Wat kun je je klanten in handen geven?
Kun je de angst voor verlies omzetten in winst?
Hoe verkoop je pizza con tutto?
Hoe zet je een klant op het goede been?
Hoe creer je een succesvol één-op-één-contact?
Hoe geeft Sony ons een goed gevoel?
Hoe kan je biefstuk door een wijnetiket beter smaken?
Hoe programmeer je een klant?
Moet je klanten ruime keuze geven of dubbele korting?
Waarom moet je altijd blijven glimlachen?
Verkopen mooie meiden en knappe kerels meer?
Waarom loont schone schijn?
Waarom heeft Bram Moskowicz verstand van dure auto's
Wat werkt: harde feiten of een goed verhaal?
Hoe breng je een verhaal tot leven?
Ben je niets vergeten?
Wat kan Pavlov je nog leren?

Deel 2 …dann die Moral
Houd je echt van je klanten?
Hoe bereik je een optimale klantrelatie?
Waarom moet je respect voor je klanten hebben?
Tot slot: word je gelukkiger als je meer geld verdient?

Nawoord
Bij de titel van dit boek
Verantwoording

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe pak je een oen zijn poen?