Lees verder
Cor Hospes is verhalenmaker en eigenaar van Merkjournalisten. Auteur van marketing- en managementboeken waaronder enkele bestsellers. En host van de podcast Hart voor Zaken waarin ondernemers vertellen over de liefde voor hun bedrijf, hun mensen en de wereld om hen heen.
Meer over Cor HospesGeld verdienen met sociale media
Paperback Nederlands 2011 9789077881965Samenvatting
Wanneer u met uw uw klanten wilt communiceren kunt u met sociale media wel degelijk geld verdienen. Hoe u dat kunt doen, leest u in dit handige boek boordevol praktische tips en cases.
Sociale media hebben internet veranderd van een los eilandenrijk in een online ecosysteem waarin iedereen met iedereen communiceert. Blijf niet aan de zijlijn staan en neem deel aan alle discussies. Wijs met uw verhalen mensen online de weg naar uw voordeur, zodat ze online ook over u gaan praten.
Marketingexpert Cor Hospes is een autoriteit op het gebied van guerrillamarketing en (online) storytelling. Als adviseur van Tsue helpt hij ondernemingen bij guerrillamarketing- en socialemediacampagnes, en bij het ontwikkelen van storytelling. Meer weten over zijn ideeën? Lees dan zijn boeken 'Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van uw klant' en 'Alle 13 goed, de beste online marketingtools'.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Cor Hospes
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan