Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Personal Branding

Leiderschap vanuit authenticiteit

Gebonden Nederlands 2008 2e druk 9789077983379
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Dit boek biedt een holistische blauwdruk om een authentiek, onderscheidend en gedenkwaardig personal brand te ontwikkelen en te cultiveren, wat de sleutel vormt voor duurzaam succes. Wanneer u uw brand op deze systematische en geïntegreerde wijze heeft ontwikkeld zult u automatisch succes en de personen en kansen aantrekken die perfect bij u passen. De auteur introduceert hiermee een geavanceerd personalbrandingmodel en hieraan gerelateerde praktische instrumenten, wat een uitstekend kader en richtlijnen biedt voor het creëren van een sterk en authentiek personal brand, dat in harmonie is met uw dromen, levensdoelen, waarden, talenten, passie en met de dingen waarvan u houdt deze te doen.

Zijn internationaal geprezen brandingmethode heeft in de praktijk bewezen tot duurzame resultaten te leiden, zowel voor individuen als voor organisaties. Door de personal brand van medewerkers af te stemmen op de corporate brand kunt u de best fit tussen medewerker en organisatie bewerkstelligen, wat tot meer plezier op het werk, balans tussen werk & privé en een gelukkige werkgemeenschap leidt.

Specificaties

ISBN13:9789077983379
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:245
Druk:2
Verschijningsdatum:15-8-2008
Hoofdrubriek:Leiderschap
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
1
0
0
0
1

Over Hubert Rampersad

Hubert Rampersad (1957) heeft ni Nederland aan de HTS en de TU-Delft gestudeerd in de vakgebieden werktuigbouwkunde en productietechnologie en is in 1993 aan de TU-Eindhoven gepromoveerd in de Technische bedrijfskunde. Hij is auteur van diverse publicaties, zowel van boeken als van artikelen in toonaangevende nationale en internationale tijdschriften. Als docent Productiemanagement was hij verbonden aan de faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit Rotterdam en tevens doceerde hij Productietechnologie aan de faculteit Technologie Management van de Technische Universiteit Eindhoven. Hij is als zelfstandig organisatieadviseur verbonden geweest aan onder meer het Innovatiecentrum Den Haag, ASM Lithography en Smart Group organisatieadviseurs. Momenteel is hij als hoogleraar Productiemanagemnet & Productietechnologie verbonden aan de afdelingen Werktuigbouwkunde en Bedrijfskunde van de Anton de Kom Universiteit van Suriname. Daarnaast is hij directeur van het organisatieadviesbureau METeM Consulting te Paramaribo en is hij senior member van de Amerikaanse Society of Manufacturing Engineers.

Andere boeken door Hubert Rampersad

Inhoudsopgave

Voorwoord door Marshall Goldsmith
Voorwoord door Hubert Rampersad
Inleiding

Deel 1: Authentiek personal branding
1. Een authentiek personalbrandingmodel
2. Definieer en formuleer uw persoonlijke ambitie
3. Definieer en formuleer uw personal brand
4. Formuleer uw persoonlijke balanced scorecard
5. Implementeer en cultiveer uw persoonlijke ambitie, personal brand en persoonlijke balanced scorecard
6. Balans tussen persoonlijke ambitie/brand en gedrag/acties

Deel 2: Authentiek corporate branding
7. Een authentiek corporate brandingmodel
8. Definieer en formuleer de organisatieambitie
9. Definieer en formuleer de corporate brand
10. Formuleer de corporate balanced scorecard
11. Implementeer en cultiveer uw organisatieambitie, corporate brand en corporate balanced scorecard
12. Balans tussen persoonlijke ambitie/brand en organisatieambitie/corporate brand

Appendices
Nawoord door Dave Ulrich
Literatuur
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Personal Branding