

Hubert Rampersad (1957) heeft ni Nederland aan de HTS en de TU-Delft gestudeerd in de vakgebieden werktuigbouwkunde en productietechnologie en is in 1993 aan de TU-Eindhoven gepromoveerd in de Technische bedrijfskunde.
Meer over Hubert RampersadPersonal Branding
Leiderschap vanuit authenticiteit
Gebonden Nederlands 2008 2e druk 9789077983379Samenvatting
Dit boek biedt een holistische blauwdruk om een authentiek, onderscheidend en gedenkwaardig personal brand te ontwikkelen en te cultiveren, wat de sleutel vormt voor duurzaam succes. Wanneer u uw brand op deze systematische en geïntegreerde wijze heeft ontwikkeld zult u automatisch succes en de personen en kansen aantrekken die perfect bij u passen. De auteur introduceert hiermee een geavanceerd personalbrandingmodel en hieraan gerelateerde praktische instrumenten, wat een uitstekend kader en richtlijnen biedt voor het creëren van een sterk en authentiek personal brand, dat in harmonie is met uw dromen, levensdoelen, waarden, talenten, passie en met de dingen waarvan u houdt deze te doen.
Zijn internationaal geprezen brandingmethode heeft in de praktijk bewezen tot duurzame resultaten te leiden, zowel voor individuen als voor organisaties. Door de personal brand van medewerkers af te stemmen op de corporate brand kunt u de best fit tussen medewerker en organisatie bewerkstelligen, wat tot meer plezier op het werk, balans tussen werk & privé en een gelukkige werkgemeenschap leidt.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Voorwoord door Hubert Rampersad
Inleiding
Deel 1: Authentiek personal branding
1. Een authentiek personalbrandingmodel
2. Definieer en formuleer uw persoonlijke ambitie
3. Definieer en formuleer uw personal brand
4. Formuleer uw persoonlijke balanced scorecard
5. Implementeer en cultiveer uw persoonlijke ambitie, personal brand en persoonlijke balanced scorecard
6. Balans tussen persoonlijke ambitie/brand en gedrag/acties
Deel 2: Authentiek corporate branding
7. Een authentiek corporate brandingmodel
8. Definieer en formuleer de organisatieambitie
9. Definieer en formuleer de corporate brand
10. Formuleer de corporate balanced scorecard
11. Implementeer en cultiveer uw organisatieambitie, corporate brand en corporate balanced scorecard
12. Balans tussen persoonlijke ambitie/brand en organisatieambitie/corporate brand
Appendices
Nawoord door Dave Ulrich
Literatuur
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan