Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, e.a.

Handboek Strategische Marketing

Paperback Nederlands 2014 9789078094005
Verkooppositie 2714Hoogste positie: 903
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en implementeren van de marketingstrategie.

Het boek geeft een fundamenteel inzicht en is opgebouwd in vier modules:
* strategisch profiel van de onderneming,
* analysefase van het strategische marketingplanningproces,
* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de organisatie,
* de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.

Specificaties

ISBN13:9789078094005
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:382
Uitgever:STILI NOVI
Druk:3
Verschijningsdatum:12-9-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.6 van de 5
8 stemmen
3
2
1
1
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Rolf Oostra

Rolf Oostra is docent en onderwijsontwikkelaar aan de academie Bedrijfskunde en Ondernemen van de Saxion Hogeschool Enschede. Vanuit deze functie is hij ook actief als bedrijfstrainer in zowel de profit- als de not for a profit sector.

Andere boeken door Rolf Oostra

Over Sjoerd Slaa

Sjoerd Slaa is zelfstandig trainer en adviseur op het gebied van management en marketing. Hij is als docent verbonden aan diverse cursorische onderwijsinstellingen.

Andere boeken door Sjoerd Slaa

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Strategische Marketing