Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 63% korting
,

Crossmediaal uitgeven

Inleiding in database publishing

Paperback Nederlands 2007
Verkooppositie 5752
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
26,50
9,95
VOORDEEL - 63% korting

Samenvatting

De wereld van de uitgeverij verandert revolutionair. Uitgeven is niet meer alleen het publiceren van papieren boeken, tijdschriften of kranten. De uitgever van vandaag en morgen houdt zich bezig met het publiceren van informatie via meerdere media, in verschillende verschijningsvormen, via digitale en traditionele kanalen en per doelgroep op maat gemaakt. Uitgeven is crossmediaal geworden.

Maar wat moet een uitgeverij doen om efficiënt en effectief crossmediaal te kunnen publiceren? Naast kennis van nieuwe media vormt het gebruik van een database de noodzakelijke basis voor crossmediaal uitgeven. Database publishing is één van de fundamenten voor de crossmediale uitgever. In deze uitgave wordt op heldere wijze uitgelegd wat crossmediaal uitgeven en database publishing zijn, welke toepassingen er zijn, wat er organisatorisch bij komt kijken, wat de voor- en nadelen zijn en welke uitgeefvisie er achterligt. Lees alles over het grote verband tussen uitgeven, printing en publishing on demand, multimediale uitgaven, internet en de rol van cms en crm in de moderne uitgeverij.

Specificaties

ISBN13:9789079055029
Trefwoorden:uitgeverij, crossmedia
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:94
Uitgever:InCT
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2007

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Inleiding
2. Toepassingen van database publishing
3. Wat betekent database publishing voor uitgeverijen?
4. De invoer van database publishing

Bijlagen
A. Databases
B. Xml - eXtensible Markup Language
C. Over de auteurs

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Crossmediaal uitgeven