Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Werkboek Hoe coach ik mijzelf tot strategisch communicatieadviseur?

Paperback Nederlands 2015 1e druk 9789079624102
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Dit praktische zelfcoachboek helpt ambitieuze communicatieadviseurs om de stap te zetten naar een strategische positie.

Met de opdrachten in dit boek werk je aan de vermeerdering van jouw eigen waarde als communicatieprofessional en aan de waarde die jij voor je opdrachtgevers hebt. Je investeert in jezelf, in je vaardigheden als adviseur. En je werkt aan je relatie met je opdrachtgevers. Want die moeten uiteindelijk jou op waarde weten te schatten. Zij spelen dan ook een belangrijke rol in de uit te voeren opdrachten.

Het Werkboek sluit naadloos aan bij het in 2012 verschenen en lovend besproken boek van Karel A. Winkelaar, 'De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie'.

Het Werkboek is ook los te gebruiken.

Specificaties

ISBN13:9789079624102
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:96
Uitgever:Leporello
Druk:1
Verschijningsdatum:21-10-2015
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Werkboek Hoe coach ik mijzelf tot strategisch communicatieadviseur?
Nico Jong | 11 mei 2016
Na het uitgebreide standaardwerk De communicatieadviseur – op een strategische positie in de organisatie is er nu ook een beknopt werkboek dat kan helpen die adviseur te worden. Winkelaar en Kossen beschrijven vier stappen om daar te komen.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Over Karel Winkelaar

Karel A. Winkelaar is zelfstandig adviseur strategische communicatie. Hij adviseert bestuurders en collega’s over de bijdrage van communicatie aan de doelen van de organisatie, helpt bij de (her)inrichting van communicatieafdelingen en springt in bij crisiscommunicatie. Hij is als docent en examinator verbonden aan opleidingsinstituut SRM en coacht communicatietalent. Karel Winkelaar begon zijn meer dan 50-jarige loopbaan in het communicatievak als perschef van de internationale filmfestivals in Utrecht en Rotterdam. Daarna leidde hij de communicatieafdelingen van dagbladondernemingen (Utrechts Nieuwsblad, Algemeen Dagblad en NRC Handelsblad). In 1990 richtte hij zijn eigen bureau op, Norvell Jefferson Public Relations. Tot 2013 was hij partner bij adviesbureau Vannimwegen. Behalve auteur van De communicatieadviseur - naar een strategische positie in de organisatie publiceert hij regelmatig over het communicatievak en is hij veelgevraagd voor gastcolleges en lezingen.

Andere boeken door Karel Winkelaar

Inhoudsopgave

Inleiding

Stap 1. De spiegel: Dit ben ik
Stap 2. De ambitie: Dit wil ik
Keuzes maken
Ambitieprofiel
Stap 3. De strategie: Zo doe ik dat
Stap 4. De beloning: Ik ben er

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Werkboek Hoe coach ik mijzelf tot strategisch communicatieadviseur?