Karen Romme (1965) werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Meer over Karen RommeCalimeromarketing 3.0 in een eierdop
Voor ondernemers, van zzp tot mkb, die geen boeken lezen
Gebonden Nederlands 2014 1e druk 9789079826155Samenvatting
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien waar marketing echt om draait en hoe eenvoudig het eigenlijk is.
Na verschijning van het nieuwe boek over marketing in de 3.0-netwerkeconomie waarin we nu leven Calimeromarketing 3.0, heeft ze ook daarvan weer een handzaam boekje gemaakt voor de ondernemers die - om wat voor reden dan ook - geen echte boekenlezer zijn. Behoor jij tot die groep? Dan kun je in dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de 'slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb'.
Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen cross media bedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze twaalf boeken voor ondernemers én voor mensen die dat willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties, workshops en masterclasses over Calimeromarketing.
Sinds 2004 zijn er meer dan 50.000 Calimeromarketingboeken verkocht.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Marketing in de 3.0 netwerkmaatschappij
Calimeromarketing 3.0
1. Wees trots op je ondernemersstatus
2. Stel vragen en durf te kiezen
3. Zorg voor goed marketinggereedschap
4. Bouw continu aan je zakelijke netwerk
5. Ga actief je echte boodschap verkondigen
6. Gebruik de pers voor je bedrijf
7. Geef bestaande klanten voorrang
8. Leid actieve bezoekers naar je bedrijf
9. Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze
10. Plan, balanceer, evalueer en floreer
Nawoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan