Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

En waar blijft de klant?

Klantrelaties duurzaam veranderen

Paperback Nederlands 2011 9789079922024
Verwachte levertijd ongeveer 12 werkdagen

Samenvatting

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met 'En waar blijft de klant?' geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.

Specificaties

ISBN13:9789079922024
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:119
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Huib van der Harst | 11 januari 2012
Een economische crisis heeft gelukkig ook zijn goede kanten. Het biedt kansen voor vernieuwing en veranderingen die anders niet mogelijk waren. Eén van die veranderingen die nog steeds maar niet echt wil doorbreken, is hoe organisaties in plaats van marktgedreven echt klantgedreven gaan denken en werken.Lees verder
Frits Wille | 10 januari 2012
Een boek dat leest als een blog. Dat is een passende kwalificatie van het boek 'En waar blijft de klant?' van Jacko D'Agnolo. De schrijver geeft in een dikke 110 fraai gelayoute pagina's een goed overzicht van waar veel bedrijven 'anno 2011' mee worstelen: hoe blijf ik aantrekkelijk voor de klant?Lees verder
Richard de Jong | 10 januari 2012
De klant moet weer centraal komen te staan. Veel bedrijven en organisatie hebben er de mond vol van en vele adviseurs storten zich op dit thema. Maar wat gebeurt er nu echt in bedrijven en waarom is dit opeens zo relevant? Wat is er veranderd in de maatschappij dat deze verschuiving veroorzaakt?Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jacko D'Agnolo

D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid.

Andere boeken door Jacko D'Agnolo

Inhoudsopgave

Proloog

1. Klantrelatie anno 2011
2. Nieuwe wereld, een veranderende omgeving
3. Impact van nieuwe wereld op de klantrelatie
4. Is er dan ook een nieuwe klantrelatie?
5. Leiderschap
6. Dialoog
7. Integrale benadering
8. Hoe is het in Nederland?
9. Duurzame klantrelaties
10. NU is het moment

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        En waar blijft de klant?