Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Terug naar de klei

Back to corebusiness

Paperback Nederlands 2006 9789081047111
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Edwin Vierbergen begrijpt de vele invalshoeken rondom klantcontact als geen ander. Hij heeft brede ervaring opgedaan met het uitbesteden, inrichten, decentraliseren en herinrichten van klantcontacten. Tevens is hij als voorzitter van de Call Center Managers Association nauw betrokken bij kennisontwikkeling en uitwisseling op het gebied van klantcontact.

Met 'Terug naar de klei' is Edwin Vierbergen er wederom in geslaagd door middel van een goed leesbaar verhaal een kijkje te geven in het leven van een manager die voor een outsourcingsproject staat.

Hij laat zien hoe de verschillende personages hun weg vinden in een omgeving waarin verschillende belangen een grote rol spelen en waarbij politiek spel en conflicten niet uit de weg worden gegaan om doelen te bereiken. 'Terug naar de klei' is een boek met verrassende wendingen, vol spanning, humor en dynamiek.

Specificaties

ISBN13:9789081047111
Trefwoorden:management, outsourcing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:180
Uitgever:4b
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Terug naar de klei