Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Ondernemen natuurlijk!

De ondernemerswetten van Wagtmans & Van Dijk. M.mv. Ben Woldring

Ingenaaid Nederlands 2008 9789081202220
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Ben Woldring levert een belangrijke kennisbijdrage aan ondernemerschap. Net drieentwintig jaar oud is hij. Ben Woldring uit Usquert. Toch heeft hij al tien jaar ondernemerservaring als succesvol internetondernemer. Zo succesvol zelfs dat de vraag werd gesteld of niet meer mensen hun voordeel konden doen van diens opgedane kennis en inzichten. De bereidheid van Ben hiertoe heeft gemaakt dat hij een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan het recentelijk verschenen boek 'Ondernemen natuurlijk!' van Max Herold.

Het boek behandelt de ondernemers-natuurwetten van de bekende ex-sportman Rini Wagtmans, die na zijn sportcarrière een bijzonder succesvol ondernemer werd, en Hendrik van Dijk, de laatste is een ondernemer uit het Brabantse Gemert, groot geworden in het werken met isolatiestoffen en duurzaam bouwen. Er is sprake van enkele basiswetten die zowel in een snelle internetwereld als elders, altijd opgeld doen. Het zijn inzichten die bijdragen aan een ondernemender, innovatiever en duurzamer Nederland.

Ben heeft de ondernemerswetten van Wagtmans & Van Dijk aangevuld met zeer interessante tips en verdere verdiepingen waarom bepaalde wetmatigheden óók in de internetwereld werken. Naast de constatering dat Ben in essentie overeenkomstig Wagtmans en Van Dijk denkt en handelt, kwam uit de gesprekken met hem een ontwikkelingsmodel naar voren, dat de moeite van het onthouden waard is als het gaat ondernemerschap: pionierend pre-ondernemerschap, betaald ondernemerschap en missiegedreven ondernemerschap. De ervaringen van deze drie ondernemers blijken bovendien een invulling te geven aan het macro-economische denken van de bekende milieu-econoom Roefie Hueting.

Tussen al deze wetenswaardigheden door stimuleert het boek u met talloze praktische voorbeelden hoe eigen talenten te vinden en om te zetten in ondernemersproducten, rekening houdend met een cruciale wet die zegt: een product slaagt altijd als het én het probleem van de klant oplost én de gemeenschap én de natuur dient. Het boek stimuleert u om als ondernemer te denken en te handelen. Dit mede met dank aan Ben Woldring.

Specificaties

ISBN13:9789081202220
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:136
Druk:4
Verschijningsdatum:4-4-2008
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

4.2 van de 5
6 stemmen
4
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Max Herold

Max Herold werkt als Senior Organisatie-adviseur bij de Rijksoverheid en is daarnaast de stuwende kracht achter de zeer populaire website www.managementissues.com. Hij studeerde personeelswerk, bedrijfskunde, bestuurlijke informatiekunde, marketing en vooral veel verandermanagement. Daarnaast is hij gecertificeerd internationaal NLP-trainer. Hij heeft ervaring opgedaan met het aanpakken van een grote diversiteit aan organisatorische vraagstukken. Ook geeft hij regelmatig lezingen, workshops en trainingen bij diverse andere organisatie in zowel binnen- als buitenland.

Andere boeken door Max Herold

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Ondernemen natuurlijk!