Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Het Retail en Trade Marketing MODELLENBOEK

De 25 modellen die er echt toe doen

Gebonden Nederlands 2015 9789081776417
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Nog nooit zijn de 25 belangrijkste denk- en doe-modellen binnen retail en trade marketing op zo'n overzichtelijke wijze verzameld in één boek. Naast bestaande zijn ook niet eerder gepubliceerde modellen opgenomen op het gebied van onder andere de ontwikkeling van een categorie visie, joint branding en shopper marketing. Het boek biedt tevens een nuttig overzicht van de belangrijkste vakgebied- en calculatiebegrippen.

Een 'must read' voor alle professionals die werkzaam zijn in het vakgebied en studenten die daarin interesse hebben.

Specificaties

ISBN13:9789081776417
Rubriek:Marketing
Trefwoorden:retail, trademarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2015

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ruud Verschuur

Ruud Verschuur heeft een achtergrond aan zowel retail- als fabrikantenzijde in food en nonfood en is Managing Director van DriveSight Management Consultancy & Mercati School of Retail & Trade Management.

Andere boeken door Ruud Verschuur

Over Ron Cijs

Ron Cijs is retailstrateeg, schrijver van colums, mede-oprichter van de Dutch Trade Marketing Association. En onder meer Strategisch Directeur bij adviesbureau Pluspoint, onderdeel van de McCann Worldgroup.

Andere boeken door Ron Cijs

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het Retail en Trade Marketing MODELLENBOEK