Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Opzouten!

De 8 disrupties die klanten van u verwachten

Gebonden Nederlands 2017
Dit product is niet meer leverbaar

Samenvatting

Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.

Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.

Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen.

Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.

Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevende
die het "klantbeleid" bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven.

Specificaties

ISBN13:9789082028263
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:6-11-2017

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Guido Thys

Guido Thys is bedrijfsverloskundige: hij helpt zijn klanten bij het ter wereld te brengen van waarde voor hun klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij heeft één grote passie: het creëren van waarde voor klanten. Hij is auteur van diverse bestsellers w.o. 'Doorpakken', 'Klanten wegjagen' en 'Wake-up call'. Hij is één van de meest gevraagde en gewaardeerde sprekers in Nederland.

Andere boeken door Guido Thys

Inhoudsopgave

Noodkreet!
30 jaar rondjes draaien
Resumé van wat u boven het hoofd hangt

Deel 1: De basis
I.1. Waarde
-De klantwaardeformule
-De vraag achter de vraag achter de vraag
-Beleving is ook een behoefte
-Geld, tijd en energie

I.2. Onderscheidend en actueel
-Goed, beter, best: drie niveaus van waarde
-Slim, slimmer, slimst: drie werkgebieden

I.3 .De kreupele organisatie
-Moraliteit: het doel
-Authenticiteit: core essence
-Betrouwbaarheid

Deel 2: De uitvoering
-Laat de mythes los
-Bibliografie
-Over Guido Thys

Volgende stappen
-Download de cass
-De workshoip Klanten Wegjagen
-De Klantwaarde-clinic
-2MinuteAcademy
-Webcursussen Klantwaarde in de praktijk

Sprookje
Mijn notities

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Opzouten!